کد خبر : 1650495 | 28 آبان 1398 ساعت 11:28 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دوباره اصفهانیان؛ دو شغله نیست!

فریدون اصفهانیان که پیش از هدایت ممبینی، رییس کمیته داوران بود بار دیگر به این کمیته برگشت. اینبار به عنوان یکی از اعضای کمیته داوران.

بازگشت دوباره اصفهانیان؛ دو شغله نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فریدون اصفهانیان پیش از این به بهانه دو شغله بودن از سمت خود به عنوان رییس کمیته داوران استعفاء داد. قانونگذار بر این عقیده بود ریاست کمیته داوران شغل محسوب می شود و از آنجایی که فریدون اصفهانیان بازنشسته بود مجبور شد از این سمت استعفاء کند. البته جایگاه او در هیات رییسه به عنوان یکی از اعضاء حفظ شد به این خاطر که فدراسیون فوتبال در نامه ای به نهاد قانونگذار اعلام کرد هیات رییسه شغل محسوب نمی شود به این خاطر که عضو هیات رییسه هفته ای نهایتا دو سه ساعت در فدراسیون فوتبال حاضر می شود و بابت این حضور پولی نمی گیرد.

 

به نظر می رسد بازگشت فریدون اصفهانیان به کمیته داوران اینبار برای او مشکلی ایجاد نکند! به این خاطر که عضویت در کمیته داوران همانند عضویت در هیات رییسه شغل محسوب نمی شود و فریدون اصفهانیان می تواند به فعالیت دوباره خود در کمیته داوران بدون دغدغه ای ادامه دهد.

 

روز گذشته با معرفی هدایت ممبینی - رئیس کمیته داوران و تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فریدون اصفهانیان، اسماعیل صفیری، حسین نیرویار، علیرضا کهوری، حیدر شکور و نادره درودیان به عنوان اعضای جدید کمیته داوران انتخاب شدند.

دیدگاه‌ها