کد خبر : 1650496 | 28 آبان 1398 ساعت 11:25 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کاپیتان 41 ساله الاهلی به شایعات

عبدالغنی: قصد خداحافظی از فوتبال ندارم

تنها بازمانده نسل طلایی فوتبال عربستان در دهه 90 میلادی همچنان تصمیمی برای خداحافظی از دنیای فوتبال در بدو ورود به چهارمین دهه زندگی خود ندارد.

عبدالغنی: قصد خداحافظی از فوتبال ندارم

به گزارش "ورزش سه"، انتشار برخی اخبار پیرامون تصمیم خداحافظی حسین عبدالغنی از دنیای حرفه ای فوتبال سرو صدای زیادی در بین رسانه های سعودی به راه انداخت تا آخرین بازمانده نسل طلایی فوتبال این کشور در دهه 90 میلادی نیز خانه نشین شود.


در حالی که عبدالغنی 41 ساله از یک فصل پیش با جدایی از النصر و پیوستن به الاهلی برای این تیم سبزپوش جده توپ می زد ماجرای خداحافظی او بار دیگر نامش را در صدر اخبار قرار داد، خبری که خود آن را تکذیب و مدعی شد هنوز هیچ برنامه ای برای بازنشستگی و خداحافظی ندارد.


عبدالغنی در واکنش به شایعات اخیر گفت:« آن چه در این روزها پیرامون خداحافظی من خواندید یا شنیدید صحت ندارد و من تصمیمی برای بازنشستگی ندارم چون اگر بخواهم این تصمیم ویژه را بگیرم تنها خودم برای آن اقدام خواهم کرد و به کسی اجازه تصمیم گیری نمی دهم».


او در ادامه افزود:« من در حال تمرین با الاهلی هستم و هر وقت ببینم توان ادامه دادن با تیمی حرفه ای مثل الاهلی را ندارم قطعا از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. اما هنوز هم می توانم این کار و تمرینات را درست مثل روز اولی که وارد فوتبال حرفه ای شدم، انجام بدهم پس نیازی به خداحافظی ندارم چون هنوز هم برای قهرمانی های بیشتر جاه طلبی هایی دارم».


الاهلی جده پس از شروع ناامیدکننده در ابتدای فصل با رهبری حسین عبدالغنی در حال حاضر با اختلاف سه امتیاز با الهلال صدرنشین در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر عربستان قرار دارد و این بازیکن 41 ساله به عنوان باسابقه ترین و پرافتخارترین بازیکن حال حاضر این کشور به میدان می رود.

دیدگاه‌ها