کد خبر : 1650512 | 28 آبان 1398 ساعت 11:58 | 266.2K بازدید | 0 دیدگاه

ارمنستان ضعیف بود یا ایتالیا قوی است؟

با مخوف‌ترین تیم اروپا آشنا شوید

لارپوبلیکا در یادداشتی این سوال را مطرح کرده که آیا درخشش فوق العاده ایتالیا در مقدماتی یورو2020 از اقتدار واقعی این تیم خبر می دهد یا علت، ضعیف بودن رقبایش بوده.

با مخوف‌ترین تیم اروپا آشنا شوید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 9-1 ایتالیا مقابل ارمنستان بار دیگر همه نگاه ها در اروپا به تیم روبرتو مانچینی دوخته شده. درحالیکه شور و شعف زیادی در هواداران فوتبال ایتالیا بوجود آمده و حتی مانچینی هم بعد از پیروزی بزرگ تیمش مقابل ارمنستان برای حریفان آینده لاجوردی ها در یورو شاخ و شانه کشیده و گفت حریفان بزرگ ایتالیا مثل آلمان و فرانسه و انگلیس حالا دیگر مایل نیستند در مرحله نهایی رقابتها با لاجوردی ها مسابقه بدهند.

 

1452438

 

توییت مانچینی: پیروزی در همه بازی های گروهی خوب است ولی از فردا داستان ما از نو آغاز می شود

 

ولی امروز نشریه لارپوبلیکا در گزارشی این سوال را مطرح کرد که با وجود خوشحالی در ایتالیا باید به این پرسش جواب داد که آیا قدرت نمایی ایتالیای مانچینی در ماه های اخیر واقعا به دلیل قدرت واقعی فوتبالی این تیم بوده یا تنها ضعف حریفان ایتالیا بوده که باعث شده لاجوردی ها بیش از آنچه که باید بزرگ دیده شوند.

 

لارپوبلیکا می گوید ایتالیا اگر همیشه با تیمهایی مثل ارمنستان بازی کند ده پیروزی پیاپی که هیچ، حتی می تواند 100 پیروزی پیاپی را به راحتی ثبت کند. این روزنامه در گزارش خود می گوید انتظار از تیمی با تاریخ و سنت ایتالیا این است که قهرمان جام ملتهای اروپا و جام جهانی شود نه اینکه در رقابتهای مقدماتی از بدست آوردن پیروزی های پیاپی شادی کند.

 

1452440

 

اما نتایج ایتالیا در مقدماتی یورو2020 واقعا خاص بوده. ایتالیا از ده بازی خود حداکثر 30 امتیاز ممکن را بدست آورده و در این تعداد بازی 37 گل به ثمر رسانده و این تا کنون برای ایتالیا در مراحل مقدماتی تورنمنتهای بزرگ بی سابقه بوده است. این گزارش می گوید از نظر آماری در حال حاضر با توجه به مرحله مقدماتی یورو 2020 دو تیم بلژیک وایتالیا پرقدرت ترین تیمهای فوتبال ملی اروپا هستند ولی این نگرانی وجود دارد که تا زمانی که تیم مانچینی با یکی از غولهای سنتی اروپا مصاف ندهد نمی توان به عیار واقعی این تیم پی برد.

 

1452441

 

این گزارش در ادامه می گوید مرحله بعدی برای مانچینی انتخاب فهرست نهایی 23 نفره تیم ملی ایتالیا است. انتخابی که قاعدتا می تواند با توجه به تعداد بالای مهاجمین و هافبکهای آماده که مانچینی برای انتخاب در اختیار دارد به فرایند دشوار و پر حرف و حدیث تبدیل شود. لارپوبلیکا می گوید با توجه به اینکه مانچینی مسلما سه دروازه بان به تیم ملی دعوت خواهد کرد و سیستم مورد نظر برای ایتالیا در یورو به احتمال زیاد 4-3-3 خواهد بود بنابراین او احتمالا هشت مدافع، شش هافبک و شش مهاجم را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. در نتیجه با توجه به اسامی مطرح در رسانه های این کشور، مانچینی مجبور است یک مدافع، سه هافبک و سه مهاجم را از فهرست فعلی بازیکنان در اختیارش حذف کند که بدون تردید فرصت ایده آلی برای حمله به او توسط رسانه های ایتالیایی فراهم خواهد کرد.

 

1452439

 

 

دیدگاه‌ها