کد خبر : 1650527 | 28 آبان 1398 ساعت 13:02 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی ادامه‌دار تیم آنچلوتی

خواب تلخ دی لورنتیس برای ستارگان ناپولی

دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، قصد دارد که تصمیمات عجیبی درباره بازیکنانش اتخاذ کند.

خواب تلخ دی لورنتیس برای ستارگان ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی طی هفته های اخیر نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است. شاگردان کارلو آنچلوتی حالا پس از گذشت 12 هفته از رقابت های سری آ در رتبه هفتم جدول قرار گرفته اند. همچنین اخیرا حواشی زیادی حول باشگاه ناپولی به گوش رسیده است و به نظر می رسد که شکاف عمیقی بین مدیریت این باشگاه و کادر فنی و بازیکنانش به وجود آمده است.

 

در هفته های گذشته مشکلات کارلو آنچلوتی و دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، به اوج خود رسیده است. همچنین دریس مرتنز و خوزه کایخون در آستانه جدایی از ناپولی در زمستان پیش رو قرار دارند و از سوپر لیگ چین به عنوان مقصد احتمالی آن ها یاد می شود. در سمت دیگر لورنزو اینسینیه نیز سخت ترین روزهای خود در ناپل را سپری می کند. این ملی پوش ایتالیایی مشکلات بزرگی با رئیس باشگاه، سرمربی و هواداران پیدا کرده است؛ مشکلات اینسینیه تا حدی بزرگ شده است که هواداران علیه او سوت می زنند و در بازی با جنوا هنگام تعویض شدن او، به سمتش اشیایی پرتاب کردند.

 

 

1433560

 

 

اتفاق عجیب تر در مورد باشگاه ناپولی به درخواست عجیب دی لورنتیس از کمیته انضباطی ایتالیا باز می گردد. رئیس باشگاه ناپولی از کمیته انضباطی ایتالیا درخواست کرده که به مدیریت این باشگاه اجازه دهد که 50 درصد از قرارداد ماهانه بازیکنان ناپولی را به دلیل عملکرد بد آن ها کسر کند؛ موضوعی که ممکن است توسط کمیته انضباطی و البته با مقداری کم تر از 50 درصد مورد تایید قرار گیرد.

 

شاید بحث برانگیز ترین نکته درباره این باشگاه ایتالیایی به احتمال شکایت دی لورنتیس از بازیکنان تیمش بازگردد. دی لورنتیس قصد دارد از برخی بازیکنانش به دلیل مخدوش کردن چهره باشگاه ناپولی شکایت کند. این موضوع هنوز به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته است. مطرح کردن چنین شکایتی، قوانین و اصول خاصی در ایتالیا دارد، با این وجود هیچ کاری از مدیر خشمگین ناپولی بعید نیست.

 

دیدگاه‌ها