کد خبر : 1650528 | 28 آبان 1398 ساعت 12:48 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

میرجوان: می خواهم در این بازی گل بزنم

تارتار به دنبال موفقیت مقابل پرسپولیس است

مهاجم نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند یک مدعی دیگر قهرمانی را متوقف کند.

تارتار به دنبال موفقیت مقابل پرسپولیس است

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط نفت مسجدسلیمان قبل از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. چند روزی است که در تهران اردو زده ایم و زیر نظر کادرفنی تمرینات منظمی را انجام می دهیم. به دنبال آن هستیم تا روند روبه رشدمان را ادامه دهیم و بتوانیم در آینده نیز نتایج خوبی بگیریم.


وی درباره اینکه نفت مسجدسلیمان تاکنون هیچ شکستی را متحمل نشده، بیان کرد: خداراشکر می کنم که توانسته ایم روزهای خوبی را رقم بزنیم. برای این منظور زحمات زیادی کشیده شده است. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم اما واقعا کادرفنی و بازیکنان از جان مایه گذاشتند و توانستیم شگفتی ساز رقابت ها شویم. در این مسیر هواداران خوب مسجدسلیمانی هم بسیار کمک کردند. آنها با حمایت هایشان ما را به سمت موفقیت سوق دادند و امیدوارم همچنان این مردم خونگرم را خوشحال کنیم.


مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و اینکه پیش از این نفت 4 مدعی قهرمانی دیگر را متوقف کرده، عنوان کرد: قطعا مقابل پرسپولیس هم به دنبال نتیجه خوبی هستیم. ما با هدف 3 امتیاز مقابل پرسپولیس قرار می گیریم. اگرچه کار سختی داریم و می دانیم در ورزشگاه آزادی بازی کردن بسیار دشوار است اما تلاش خواهیم کرد تا با دست پر زمین را ترک کنیم.


میرجوان درباره هجمه هایی که برخی در فضای مجازی علیه مهدی تارتار به راه انداختند و تقابل او با پرسپولیس را حساس کردند، تاکید کرد: من واقعا نمی‌دانم هدف از این صحبت‌ها چیست. من دو سال است با آقای تارتار کار می‌کنم و خصوصیات ایشان را می‌شناسم. هیچ مربی یا بازیکنی منافع و موفقیت خودش را فدای چیز دیگری نمی کند. قطعا آقای تارتار هم ما را برای موفقیت آماده می‌کند. همه تمرینات ما طوری برنامه‌ریزی شده که بتوانیم مقابل پرسپولیس با دست پر زمین را ترک کنیم و انشاالله در زمین بار دیگر توانایی هایمان را نشان می دهیم و همچون دیدارهای گذشته موفق می شویم.


وی درباره شانس گلزنی خودش در بازی با پرسپولیس اظهار کرد: همه تلاشم را انجام می دهم تا دروازه پرسپولیس را باز کنم. قطعا موفقیت تیم از هر چیزی مهم تر است اما خوشحال می شوم سهمی در این موفقیت داشته باشم و بتوانم دروازه این تیم را باز کنم.

دیدگاه‌ها