کد خبر : 1650537 | 28 آبان 1398 ساعت 13:22 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما، حسرت بزرگ فرانسه

مساله عدم دعوت کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید به تیم ملی فرانسه سالها است که یکی از مسائل بحث برانگیز تیم ملی این کشور بوده است.

بنزما، حسرت بزرگ فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه با هدایت دیدیه دشان تا قهرمانی جهان هم پیش رفت و جام جهانی را بر دستهای خود دید ولی فرانسوی ها این افتخار را بدون حضور ستاره کهنه کار رئال مادرید، کریم بنزما بدست آورند. حالا سالها است که هر بار فرانسه در آستانه حضور در یک تورنمنت بزرگ قرار می گیرد نام بنزما مطرح شده و تصویر او در صفحات اول روزنامه ها چاپ می شود ولی همه اینها باعث نشده که او به تیم ملی کشورش دعوت شود.

 

1450456

 

همین هفته گذشته رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درهای تیم ملی این کشور را یک بار دیگر به روی بنزما بست و خیال همه را راحت کرد که او در جام ملتهای اروپا پیراهن آبی فرانسه را بر تن نخواهد کرد. او گفته بود:" بنزما در پستش یکی از بهترین های دنیا است ولی دوران حضور او در تیم ملی فرانسه به پایان رسیده است".

 

حدود یک سال پیش که نام بنزما در ماجرای حواشی پیش آمده در پرونده والبوئنا مطرح شد رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه همان زمان رسما اعلام کرد که بنزما دیگر در تیم ملی فرانسه بازی نخواهد کرد. اما آن زمان فرانسه که تازه قهرمان جهان شده بود آنقدر در شعف و شادی بود که کمتر کسی به فکر این افتاد که در آینده جای بنزما در تیم ملی چقدر خالی خواهد بود.

 

بنزما که اصلیت الجزایری دارد نمی تواند برای تیم ملی این کشور آفریقایی بازی کند چرا که طبق قوانین فیفا چون او سابق بازی در تیم ملی فرانسه در بازی های رسمی را دارد دیگر قادر نیست در تیم ملی کشوری دیگر به میدان برود. سابقه ای که برای بنزما 81 بار به میدان رفتن با پیراهن تیم ملی فرانسه است.

 

 

 

دیدگاه‌ها