کد خبر : 1650542 | 28 آبان 1398 ساعت 13:43 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

از 10 مرداد تا یک آذر و تقابل دوباره با نفت

فقط سه نفر از آن ترکیب فیکس هستند!

پرسپولیس در شرایطی رودرروی نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت که یک بار در بازی‌های پیش فصل موفق به شکست این تیم در یک بازی دوستانه و تدارکاتی شده است.

فقط سه نفر از آن ترکیب فیکس هستند!

به گزارش "ورزش سه"، این بازی روز 10 مرداد درست در یک‌ماهگی حضور کالدرون در ایران و پرسپولیس برگزار شد و سرخ‌ها در نهایت با دو گل امیر روستایی و مهدی عبدی حریفشان را شکست دادند.


در آن مسابقه که پشت درهای بسته برگزار شد علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، محمد انصاری، آدام همتی، سعید حسین‌پور، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه، محمدامین اسدی و امیر روستایی در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کردند که از این جمع می‌توان احتمال داد تنها نفراتی مثل بیرانوند، سیدجلال و ربیع‌خواه در ترکیب اصلی به میدان بروند.


پرسپولیس در بازی‌های پیش فصل مقابل پیکان و گل گهر به پیروزی رسید، با نساجی مساوی کرد و به فولاد و سایپا باخت. البته تیم کالدرون در یک بازی تدارکاتی بعد از شروع فصل سایپا را شکست داد، اما نتایج بازی‌های دوستانه نمی‌تواند ملاک مناسبی برای پیش‌بینی نتیجه بازی رسمی دو تیم در مسابقه پیش رو باشد.


در واقع همان‌گونه که شرایط پرسپولیس نسبت به بازی‌های پیش‌فصل و دیدار 10 مردادماه تغییر بسیاری کرده، نفت مسجد سلیمان هم تغییرات زیادی داشته و طبیعتاً این تیم هم مقابل هواداران پرسپولیس نسبت به دیدار دوستانه‌ای که پشت درهای بسته برگزار شد، انگیزه و اشتیاق بیشتری خواهد داشت.


نکته جالب اینجاست که دو گلزن بازی دوستانه 10 مرداد بین دو تیم، یعنی عبدی و روستایی، شانسی برای حضور در دیدار جمعه ندارند. از یک طرف عبدی مدتی مصدوم بوده و بازی نکرده و از طرف دیگر امیر روستایی همراه تیم امید است و قرار است یک روز قبل از این دیدار با تیم امید مقابل تیم المپیک قطر در دوحه به میدان برود.

دیدگاه‌ها