کد خبر : 1650562 | 28 آبان 1398 ساعت 17:02 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت پپ:

گواردیولا علاقه ای برای بازگشت به آلمان ندارد

مدیر برنامه های پپ گواردیولا شایعات مربوط به بازگشت قریب الوقوع او به فوتبال آلمان و مشخصا باشگاه بایرن مونیخ را رد کرد.

گواردیولا علاقه ای برای بازگشت به آلمان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب نتایج ضعیف با بایرن مونیخ در فصل جاری و به خصوص بعد از شکست سنگین شش گله برابر آینتراخت فرانکفورت بود که نیکو کوواچ از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد و هانس فلیک جای او را گرفت. بایرن با فلیک نتایج خوبی گرفته و پس از برد پرگل برابر بروسیا دورتموند، سران بایرن تصمیم به ادامه کار با فلیک حداقل تا ژانویه گرفتند.

در این مدت شایعات زیادی در مورد سرمربی بعدی بایرن شنیده شده است. صحبت از اریک تن هاگ سرمربی آژاکس، توماس توخل سرمربی پی اس جی و نیز پپ گواردیولا است.

 

 

1451492

 

 

ادموند اشتویبر یکی از اعضای بلندپایه بایرن در مورد گواردیولا به بیلد گفته است:« او مربی فوق العاده ای است.» با این حال باید توجه داشت که پپ تا سال 2021 با منچسترسیتی قرارداد دارد.

 

در آلمان گزارش داده اند که پپ گواردیولا خانه ای که در مونیخ داشت را حفظ کرده و در تماس مداوم با سران بایرن است. در واقع این یکی از نشانه هایی است که خبر از بازگشت احتمالی مرد اسپانیایی به بایرن را می دهد.

همچنین پپ در زمان ترک بایرن گفته بود که روزی به آلمان باز خواهد گشت و شاید بازهم به عنوان مربی اما ماریا اورتوبیگ ایجنت گواردیولا در مصاحبه با بیلد خبر بازگشت قریب الوقوع پپ به بایرن را رد کرد و گفت:« او در منچسترسیتی خوشحال است. علاوه بر این پپ همیشه به قراردادش پایبند می ماند. او هرگز از علاقه اش برای بازگشت به آلمان به عنوان مربی در هیچ زمانی صحبت نکرده است.» 

با این حال اورتوبیگ با گفتن اینکه در فوتبال چیزی غیرممکن نیست، احتمال بازگشت پپ به بایرن را به صورت قطعی رد نکرد.

 

دیدگاه‌ها