کد خبر : 1650575 | 28 آبان 1398 ساعت 18:12 | 237.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آرژانتینی شجاع را برای دفاع وسط نمی‌خواهد

بازیکنان محبوب برانکو مورد غضب کالدرون

به نظر نمی‌رسد شجاع خلیل زاده همچنان بختی در ترکیب ثابت پرسپولیس داشته باشد.

بازیکنان محبوب برانکو مورد غضب کالدرون

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات پس از بازی تیم ملی مقابل عراق در شرایطی پیگیری شده که دنیا به کام بازیکنان موردعلاقه سرمربی پرسپولیس است؛ چهره‌هایی مثل محمدحسین کنعانی زادگان، محمد انصاری، محمد نادری و ... .


در این بین تنی چند از ستارگان فصول گذشته پرسپولیس که مهره‌های کلیدی برانکو ایوانکوویچ برای کسب عناوین قهرمانی بودند، جایی در ترکیب ثابت سرخپوشان ندارند؛ یکی از این بازیکنان شجاع خلیل زاده است که به نظر نمی‌رسد کالدرون به جز دفاع راست قصد داشته باشد در پست دیگری از وی استفاده کند.

این در حالیست که شجاع مدافع موردعلاقه و بازیکن ثابت او محسوب می‌شد که تحت هیچ شرایطی از ترکیب بیرون نمی‌رفت. با این حال با فیکس شدن محمدحسین کنعانی، کالدرون ترجیح می‌دهد کنار او از یک دفاع چپ پا استفاده کند که با این وصف نوبت به محمد انصاری خواهد رسید. بازیکنی که به صورت ثابت در بازی‌های اخیر پرسپولیس به زمین رفته و در کنار کنعانی زوج خط دفاع سرخپوشان بوده است؛ با این وصف اثری از سیدجلال حسینی و شجاع نیست.

دو بازیکنی که پارسال بیشترین حضور فیکس را بعنوان زوج دفاعی این تیم در ترکیب پرسپولیس در زمان هدایت برانکو ایوانکوویچ به خود اختصاص داده بودند.

 

1444918

 

اما به جز شجاع و سیدجلال حسینی بازیکنان دیگری هم در لیست غضب حضور دارند؛ سیامک نعمتی، بشار رسن و فرشاد احمدزاده. سه هافبک تقریبا ثابت روزهای کار با برانکو . جالب است که از این جمع سه نفره احتمال جدایی دو نفر از پرسپولیس وجود دارد. آنهایی که به دلیل ترافیک خط میانی شاید بخواهند با یک جابجایی، حداقل در تیمی دیگر به میدان بروند و تبدیل به مهره‌ای تاثیرگذار بشوند.

 

البته در پرسپولیس نصیحت سازمانی به این بازیکنان تحمل و مدارا و البته تمرین است تا شاید نظر کالدرون تغییر کند. البته که به این راحتی‌ها هم نیست که این مربی آرژانتینی از ایده‌هایش دست بکشد.

 

دیدگاه‌ها