کد خبر : 1650576 | 28 آبان 1398 ساعت 18:12 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی با بیماری هم ما را تنها نگذاشته؛

کیانی: حساب دیگری روی تیم ملی می‌کردیم

مهدی کیانی می گوید اگرچه تعویق دیدار برابر نفت آبادان برای سپاهان خوب نیست ولی آنها تیم کاملی دارند که می تواند از پس بازی های فشرده برآید.

کیانی: حساب دیگری روی تیم ملی می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان قرار بود طبق برنامه از ساعت 18 روز جمعه در آبادان به مصاف نفت آبادان برود ولی به دلیل شرایط خاصی که در کشور وجود دارد، این بازی به تعویق افتاد و سازمان لیگ اعلام کرده که به زودی زمان برگزاری این دیدار اطلاع رسانی خواهد شد.

به همین دلیل با مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید.

آماده بازی بودیم که ...
کاپیتان سپاهان در پاسخ به این سوال که شرایط این روزهای سپاهان چگونه است، بیان کرد: « الحمدالله تمرینات خوبی داشتیم. آماده بازی بودیم که متاسفانه اتفاقات اخیر افتاد و بازی به تعویق افتاد و حالا هم آماده می شویم برای بازی های بعدی.»

مشکلی برای انجام بازی های فشرده نداریم 
کیانی در پاسخ به این سوال که با این شرایط بازی های سپاهان فشرده تر از قبل می شود، اضافه کرد: « خب ما دوست نداشتیم لیگ به تعطیلی بخورد. خدا را شکر اما تیم خوبی داریم و با تمام قدرت کار می کنیم. این اتفاق افتاده ولی امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و لیگ را طبق برنامه ادامه دهیم. الحمدالله تیم کاملی هستیم و مشکلی برای  بازی‌های فشرده نداریم و با قدرت برای لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می رویم.»

امیرقلعه نویی با بیماری هم ما را تنها نگذاشت
از مهدی کیانی در رابطه با شرایط جسمانی امیرقلعه نویی پرسیدیم که با بیماری آنفلونزا دست و پنجه نرم می کرد. او در این مورد اضافه کرد: « امیرخان بنده خدا کسالت بدی داشتند. الان بهتر هستند. با این حال هنوز کسالت دارند ولی تیم را در این شرایط هم تنها نمی گذارند و در کنار ما هستند. امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار ما باشند.»

1438980
 
به رسم میهمان نوازی برای هواداران تراکتور گل بردیم
از کاپیتان 32  ساله سپاهان در رابطه با دیدار برابر تیم سابقش تراکتور پرسیدیم. او در واکنش به این سوال با اشاره به پیروزی ارزشمندی که تیمش کسب کرد، عنوان کرد: « خب بازی با تراکتور حساسیت خودش را داشت. یک بازی 6 امتیازی بود و ما می دانستیم آنها تیم خوبی هستند. ما محکوم به برد بودیم. خدا را شکر تمرکز کامل داشتیم و توانستیم بازی خانگی را ببریم. من هم قبل از بازی به احترام 11 بازی در تراکتور به همراه محمد ایران پوریان و سعید آقایی برای هواداران تراکتور که در استادیوم بودند، گل بردیم و رسم میهمان نوازی را به عمل آوردیم».

بازی با تراکتور همیشه خاص است
کیانی در پاسخ به این سوال که هنوز و پس از چند بار رویارویی با تیم سابقش، هنوز هم این بازی برای او خاص است، توضیح داد: « تراکتور همیشه برای من خاص است. من 11 سال آنجا بودم و آنها را دوست دارم. امیدوارم همیشه سلامت و خوشحال باشند».

روی تیم ملی یک حساب دیگر باز می کردیم
از شماره 6 تیم فوتبال سپاهان در رابطه با نتایج تیم ملی پرسیدیم. او در این مورد اظهار داشت: « واقعا باید در مورد تیم ملی حقیقت را بگوییم؛ روی تیم ملی یک حساب دیگر باز می کردیم. فکر نمی کردیم به بحرین و عراق ببازیم. به نظرم در دو بازی مقابل بحرین و عراق، بازیکنان و کادر فنی تیم در حد و اندازه های خودشان نبودند. امیدوارم مشکلات تیم حل شود و در بازی های آینده شرایط بهتری داشته باشیم».

نمی دانم چه کاری کنم که به تیم ملی دعوت شوم
مهدی کیانی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است به تیم ملی دعوت شود یا خیر، حرف هایش را اینگونه از سر گرفت: « من که حالا 32 سالم است ولی  طوری کار کردم که خیلی از بازیکن های تیم ملی می گویند حقت است در تیم ملی باشی. نمی دانم دیگر باید چه کاری انجام دهم که به تیم ملی دعوت شوم. اما من همچنان امیدوار هستم که به تیم ملی دعوت شوم و به تیم ملی خدمت کنم».

دیدگاه‌ها