کد خبر : 1650583 | 29 آبان 1398 ساعت 14:40 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو میلیتو:

زوج مسی و لائوتارو آرژانتین را به افتخار می رساند

اسطوره باشگاه اینتر معتقد است که لیونل مسی و لائوتارو مارتینز به قدری باهم هماهنگ هستند که می توانند تیم ملی آرژانتین را در جاده موفقیت و به سمت قهرمانی هدایت کنند.

زوج مسی و لائوتارو آرژانتین را به افتخار می رساند

به گزارش "ورزش سه"، دیگو میلیتو ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینتر این روزها هدایت باشگاه راسینگ کلاب را برعهده دارد. 

ملیتو اعتقاد دارد که بین لیونل مسی و لائوتارو مارتینز یک هماهنگی ذاتی وجود دارد و این زوج می توانند آرژانتین را به موفقیت های زیادی در آینده نزدیک هدایت کنند. او معتقد است که این نوع هماهنگی بین مهاجمان بزرگ یک امر طبیعی است و فوتبالیست های مطرح معمولا مشکلی برای  تطابق با سبک بازی یکدیگر ندارند.

 

 

1108072

 

 

میلیتو در این رابطه گفت:« هماهنگی بین مسی و مارتینز طبیعی است. واضح است که بین این دو رابطه خوبی نیز وجود دارد. بازیکنان بزرگ خیلی خوب می توانند با سبک بازی یکدیگر خود را تطبیق دهند.«

 

میلیتو که سال 2010 با اینتر فاتح سه گانه شد، ادامه داد:« نمی دانم اخبار علاقه بارسا به مارتینز تا چه اندازه صحت دارند ولی چنین علاقه ای طبیعی است. با این حال می دانم که لائوتارو از بازی برای اینتر خوشحال و راضی است.

 

 

1445966

 

 

در واقع این خود میلیتو بود که یکی از حامیان بزرگ انتقال لائوتارو از راسینگ به اینتر در تابستان 2018 بود. او بارها با تمجید از این بازیکن برای هم تیمی سابق خود خاویر زانتی(نایب رئیس اینتر) به نوعی مقدمات این انتقال را فراهم کرد: زانتی لائوتارو را می شناخت ولی قصد داشت به شناخت بیشتری نسبت به او دست یابد. به او گفتم که اگر لائوتارو را برای اینتر جذب کند، مرتکب اشتباه نشده است. از عملکرد خوب او در اینتر شگفت زده نشده ام. دو سال پیش هم اطمینان داشتم که او تبدیل به یک بازیکن بزرگ خواهد شد. او هنوز می تواند بسیار بهتر از اینها شود و اگر رشد او متوقف شود، مقصر فقط خود او خواهد بود. لائوتارو به راحتی می تواند تبدیل به یک فوق ستاره شود.

 

لائوتارو تا به اینجای فصل موفق به زدن هشت گل برای اینتر شده است. میلیتو در ادامه تمجید از این بازیکن گفت:« امیدوارم روزی او به همه هیجانات و احساسات خوبی که من در اینتر تجربه کرده بودم، برسد و نام خود را در تاریخ باشگاه حک کند. افتخار می کنم که نامم در تاریخ باشگاه اینتر به ثبت رسیده و لائوتارو هم می تواند به چنین دستاورد مهمی دست یابد.»

 

 

1416181

دیدگاه‌ها