کد خبر : 1650590 | 28 آبان 1398 ساعت 21:20 | 70K بازدید | 0 دیدگاه

ریچارد کیز:

تعجب می کنم که چرا کرگر از اسکای اخراج نشد

ریچارد کیز، مجری سابق شبکه اسکای، از اینکه این شبکه با جمی کرگر، مدافع سابق لیورپول، رفتار متفاوتی داشت و اجازه داد که او بعد از جنجال سال گذشته به کار برگردد، ابراز تعجب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته ویدئویی از کرگر منتشر شد که او به سمت اتومبیلی که راننده اش برای او ایجاد مزاحمت کرده بود، آب دهان پرت کرد؛ در حالی که یک دختر نوجوان هم در آن خودرو حضور داشت. شبکه اسکای برای مدتی کرگر را به خاطر این اتفاق تعلیق کرد اما او اکنون بار دیگر به عنوان کارشناس در این شبکه حضور پیدا می کند.

 

1452532

 

این در حالی است که کیز و مجری دیگر شبکه اسکای، اندی گری، در سال 2011 و بعد از اینکه الفاظ نامناسبی را در مورد سیان ماسی، کمک داور زن انگلیسی، در حالی که تصور می کردند میکروفون شان خاموش است، به کار بردند، اخراج شدند.

اکنون کیز از اینکه کرگر همچنان در شبکه اسکای فعالیت می کند، ابراز تعجب کرد.

او به آتلانتیک گفت:" به اتفاقاتی که رخ داد، نگاه کنید. من به رختکن داور نرفته بودم و به صورت سیان ماسی اب دهان ننداخته بودم. در حالی که فردی که مرتکب یک جرم عمومی شد و به طرف یک دختر 14 ساله اب دهان انداخت، بعدا مانند یک قهرمان به اسکای برگشت. آیا شباهت هایی بین این دو اتفاق وجود دارد؟ من اینطور فکر نمی کنم."

پیش از دیدار وولوز و لیورپول در سال 2011 بود که کیز در اشاره به حضور ماسی در کادر داوری، گفته بود:" بهتر است کسی برود و قانون آفساید را به او توضیح بدهد."

 

1452533

 

گری هم در پاسخ گفته بود:" می توانید باور کنید؟ یک کمک داور زن. این دقیقا چیزی است که من می گفتم. زن ها که از قانون آفساید سر در نمی آورند." و در نهایت کیز گفت:" البته که سردرنمی آورند. فوتبال دارد دیوانه وار می شود."

کیز بعدا در مصاحبه با تاک اسپورت اعلام کرد که این جملات را به شوخی بیان کرده است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها