کد خبر : 1650593 | 28 آبان 1398 ساعت 19:39 | 127K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی ژوزه مورینیو مشخص شد؟

ژوزه مورینیو شانس بیشتری نسبت به کارلو آنچلوتی برای هدایت تاتنهام دارد.

مقصد بعدی ژوزه مورینیو مشخص شد؟

 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به عملکرد درخشان مائوریتسیو پوچتینو در سال های اخیر در تاتنهام، احتمال حضور او در یک باشگاه بزرگ وجود دارد و اخبار حاکی از احتمال حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت اسپرز در آینده است. البته در حال حاضر مشکل اینجاست که دنیل لووی، مالک تاتنهام در صورت اخراج سرمربی جوان خود باید 12.5 میلیون پوند به وی غرامت پرداخت کند. پوچتینو از برآورده نشدن اهداف نقل و انتقالاتی خود در تابستان و عدم توفیق در جذب فیلیپ کوتینیو ناراضی بوده، زیرا با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد کریستن اریکسن در تابستان سال بعدی او نیز احتمالا در این تیم باقی نخواهد ماند.

 

اگرچه تاتنهام در فصل جاری مانند فصل قبل درخشان ظاهر نشده و در حال حاضر در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد، اما اخبار حاکی از آن است که باشگاه های بزرگی چون بایرن مونیخ، منچستریونایتد و رئال مادرید خواهان همکاری با مائوریتسیو پوچتینو در تابستان بعدی هستند. اوله گونار سولسشر به شدت در اولدترافورد تحت فشار بوده و نیکو کوواچ نیز اخیرا از بایرن مونیخ اخراج شده است.

 

اخبار حاکی از آن است تاتنهام از همین حالا به دنبال جانشین مائوریتسیو پوچتینو بوده و نام هایی چون مورینیو، آنچلوتی و البته ادی هوو سرمربی بورنموث برای هدایت این تیم مطرح شده اند. مورینیو، فاتح یک لیگ برتر و دو لیگ قهرمانان از بالاترین شانس برخوردار بوده و بعد از او کارلتو که شرایط خوبی در ناپولی ندارد می تواند گزینه بعدی لقب گیرد. برندان راجرز،  جولیان ناگلسمان، ادی هوو، گرت ساوتگیت، مکس آلگری و رافا بنیتس نیز می توانند دیگر گزینه های تاتنهام برای هدایت این تیم باشند.

 

1452537

دیدگاه‌ها