کد خبر : 1650595 | 28 آبان 1398 ساعت 19:55 | 101K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی قهرمان لیگ برتر، آرسنال در خطر سقوط؟ (عکس)

آرسنال با ادامه این روند ممکن است به منطقه سقوط در لیگ برتر نیز نزدیک شود و چلسی شانس قهرمانی هم دارد.

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها تنها در یک دیدار از شش مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند و در جدود شش هفته اخیر در رتبه شانزدهم و یکی بالاتر از رقیب همشهری خود تاتنهام قرار دارند. اونای امری به دلیل نتایج هفته های اخیر به شدت تحت فشار قرار دارد، اما بازگشت لوییس انریکه به نیمکت تیم ملی اسپانیا که یکی از نامزدهای جانشینی وی بود، در این شرایط می تواند قوت قلبی برای امری باشد.

 

در شش بازی اخیر آرسنال فقط شش امتیاز گرفته دو بار مقابل تیم های اوج گرفته لستر و شفیلد مغلوب شده و تاتنهام نیز شرایط مشابهی دارد، اما تفاضل آرسنال یکی بهتر است. اما چلسی در جدود شش هفته اخیر به لطف کسب شش پیروزی متوالی حتی بالاتر از لیورپول با 18 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. آبی های لندن در این شش دیدار تفاضل مثبت 11 را نیز به ثبت رسانده اند.

 

لیورپول در این شش هفته پنج پیروزی و یک تساوی مقابل یونایتد داشته و لستر نیز پنج برد و یک شکست را در کارنامه ثبت کرده است. در این مدت لستر موفق شده با نه گل تیم ته جدول ساوتهمپتون را نیز مغلوب کند. ولورهمپتون سه پیروزی و سه تساوی  داشته و با تفاضل بالاتر از منچسترسیتی که چهار برتری و دو باخت را تجربه کرده قرار دارد. یونایتد نیز با دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست در رتبه دهم این شش هفته قرار گرفته است.

 

1452538

1452539

دیدگاه‌ها