کد خبر : 1650600 | 28 آبان 1398 ساعت 19:14 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین کره جنوبی برابر سلسائو

برزیل برد مقابل ایران را برابر کره تکرار کرد

تیم ملی فوتبال برزیل بار دیگر در ابوظبی توانست یک تیم آسیایی را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.

به گزارش"ورزش سه" برزیلی ها بعد از بازی برابر آرژانتین در جده که به شکست یک بر صفر این تیم انجامید امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفتند. در این بازی که در ورزشگاه شهر ابوظبی کشور امارات برگزار شد برزیلی ها در دقیقه 9 بازی توسط لوکاس پاکتا و روی یک ضربه سر از داخل شش قدم دروازه کره جنوبی را باز کردند.


برزیل که برتری قابل توجهی در این بازی نسبت به حریفش داشت در دقیقه 35 بازی را دو برصفر کرد. در این زمان فیلیپ کوتینیو که نمایش بسیار خوبی در این بازی داشت و روی گل اول برزیل نقش مهمی داشت ، از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه کره جنوبی را باز کرد.


برزیل در نیمه دوم و در دقیقه 60 نتیجه را سه بر صفر کرد. دنیلو پاس زمینی که از جناح چپ ارسال شده بود را با یک شوت محکم به گوشه دروازه کره جنوبی فرستاد. در این لحظه دروازه بان کره روی توپ تاثیر گذاشت اما شوت دنیلو آنقدر محکم بود که با کمترین تغییر مسیر تبدیل به گل شد.

 

1452544


در ادامه بازی کره جنوبی توانست فرصت هایی را روی دروازه برزیل به وجود بیاورد اما آلیسون دروازه بان لیورپولی سلسائو موقعیت های کره ای ها را گرفت تا این بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد.

 

1452545


نکته جالب اینکه برزیل پیش از این در مهرماه سال 89 در شهرابوظبی و در بازی برابر ایران با نتیجه سه برصفر به پیروزی رسیده بود و امروز توانست به دومین پیروزی با همین نتیجه برابر یکی از تیم های مطرح آسیایی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها