کد خبر : 1650643 | 29 آبان 1398 ساعت 10:38 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان برای صعود تمرین می‌کند (عکس)

تیم امید جدی ترین تمرین خود را پیش از بازی با قطر شب گذشته در یکی از زمین های مجموعه اسپایر پشت سر گذاشت و البته امشب هم تمرین سبک و کوتاهی خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، جدیت امید نورافکن - کاپیتان تیم امید در تمرینات مثال زدنی است. هافبک تیم سپاهان بر این باور است او و هم تیمی هایش باید نگاه جدی تری به بازی های پیش رو داشته باشند و با همه توان در زمین برای پیروزی بجنگند. بعد از پیروزی در برابر استرالیا نگاه ها به تیم امید امیدوارنه تر شد اما شکست دو بر یک در برابر اندونزی موجب شد تا دوباره خیلی ها نسبت به صعود تیم امید به المپیک مردد شوند. بازی با قطر فرصت خوبی است که تیم امید اردوی اخیر خود را با یک اتفاق خوب به پایان برساند.

 

امید نورافکن که به همراه بیشتر همبازیانش در تیم امید تجربه حضور در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 را در کارنامه دارد مثل همه اعضای تیم باور به صعود دارد. او بعد از شکست در برابر اندونزی گفت:« بچه هاى ما بازیکنان کوچکى نیستند، چند لژیونر در اختیار داریم و بچه هایى که در لیگ برتر بازى مى کنند. به نظرم اندونزى به ما یاد داد در فوتبال نام ها بازى نمى کنند، ما در حد واقعى خودمان نبودیم. خود من و همه بچه ها باید بدانیم در چه جایگاه و موقعیت مهمى قرار داریم. کار ما آسان نیست و باید بیش از این ها در زمین تلاش کنیم.»

 

1452607

 

آنچه که مسلم است جدیت امید نورافکن در تمرینات تیم امید می تواند یک الگوی خوب برای همبازیانش باشد. به خصوص تیم آنی را بازی می کند که تمرین می کند. امید نورافکن در آخرین بازی سپاهان در شرایطی به میدان رفت که با کمی آسیب دیدگی همراه بود. همین مسئله موجب شد تا بعد از بازی تماشاگران تیم سپاهان تعصب او نسبت به تیم را تحسین کنند.

 

گفتنی است تیم امید فردا در دوحه و از ساعت 16:30 با تیم امید قطر بازی خواهد کرد. دو تیم چندماه پیش هم در تورنمنت چهارجانبه دوحه به مصاف هم رفته بودند که تیم امید در این بازی به برتری دست یافت. ایران در این بازی لژیونرهای خود را به همراه نخواهد داشت. مهدیخانی، صیادمنش و دلفی به این بهانه که بازی با امید قطر در روزهای فیفا برنامه ریزی نشده است اردوی تیم امید را ترک کرده اند. هم چنین رضا جبیره و مهدی قائدی مصدوم هستند. حضور آنها دراین بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1452606

دیدگاه‌ها