کد خبر : 1650647 | 29 آبان 1398 ساعت 10:47 | 71.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیام قائدی برای استقلالی ها؛ نگران نباشید

مهدی قائدی در تمرین دیشب تیم امید که جدی ترین تمرین پیش از بازی با امید قطر بود به صورت اختصاصی نرم دویی کرد و این بدین معنی است که او شرایط حضور در بازی پیش رو را ندارد.

پیام قائدی برای استقلالی ها؛ نگران نباشید

به گزارش "ورزش سه"، کادر پزشکی تیم امید اعلام کرده بعد از تمرین امشب نظر نهایی خود را در مورد این بازیکن اعلام خواهد کرد. رضا جبیره دیگر بازیکن مصدوم تیم امید بود که در تمرین دیشب تیم امید به همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد. بنابراین او مشکلی برای همراهی تیم امید در بازی فردا با قطر نخواهد داشت.

 

مهدی قائدی با وجود مصدومیت جزیی شرایط روحی و روانی خوبی دارد. حمید استیلی هم امیدوار است بازیکن تیم استقلال پیش از بازی با قطر شرایط ایده آل خود را پیدا کند چرا که دست و بال سرمربی تیم امید برای این بازی بسته است. لژیونرهای تیم امید از آنجایی که بازی با قطر در روز فیفا برگزار نمی شود اردوی تیم امید را ترک کرده اند. هر چند کادر فنی تیم استقلال هم با نگرانی اخبار مصدومیت مهدی قائدی را دنبال می کند چرا که می خواهد از این بازیکن در بازی با نساجی بهره ببرد. خنده های مهدی قائدی روبروی دوربین می تواند حامل این پیام برای استقلالی ها باشد که نگران نباشید؛ من خوبم و به بازی با نساجی خواهم رسید.

دیدگاه‌ها