کد خبر : 1650649 | 29 آبان 1398 ساعت 10:46 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اوراوا قهرمانی آسیا است

داسیلوا: کاریلو مهار شود الهلال می‌بازد

ستاره برزیلی باشگاه اوراوا با بیان این که هدف آنها رسیدن به یک قهرمانی دیگر در ACL است برای حریف سعودی در بازی برگشت فینال خط و نشان کشید.

داسیلوا: کاریلو مهار شود الهلال می‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 1-0 در فینال رفت مقابل الهلال حالا اوراواردز در حضور 45 هزار تماشاگر در ورزشگاه جام جهانی سایتاما در انتظار بازی برگشت با رقیب سعودی است بلکه مثل دو فصل قبل باز هم طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بچشد.


اورتون داسیلوا ستاره برزیلی باشگاه اوراوا در آستانه بازی روز سوم آذرماه با الهلال برای حریف سعودی خط و نشان کشید و مدعی شد این باشگاه در اندیشه تکرار قهرمانی دو فصل گذشته در معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا است. داسیلوا گفت:« ما می خواهیم قهرمان شویم از همین رو باید در بازی برگشت برنده شویم. می دانیم که رقیبی عالی مقابل ما قرار می گیرد ، اما ما یک تیم خوب هستیم. هواداران ما لایق قهرمانی آسیا هستند ، بنابراین می خواهیم این عنوان را به آنها هدیه بدهیم».


این بازیکن کلیدی در ترکیب اوراوا با اشاره به شناختی که از تک ستاره بازی رفت در الهلال دارد، ادعا کرد اگر هم تیمی های او در اوراوا مراقب گلزن پرویی رقیب باشند جبران شکست بازی رفت، سخت نخواهد بود.«من در پرتغال با آندری کاریلو هم تیمی بودم. او را خیلی خوب می شناسم. سرعت و قدرت بالایی دارد و از استعداد خارق العاده ای بهره می برد. به نظرم اگر بتوانیم او را مهار کنیم بردن الهلال کار سختی نخواهد بود».


بازی برگشت فینال ACL2019 روز سوم آذرماه 98 در ورزشگاه 45 هزار نفری سایتاما برگزار می شود. برنده این بازی مجوز حضور در جام باشگاه های جهان در دوحه را به همراه السد دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها