کد خبر : 1650662 | 29 آبان 1398 ساعت 11:32 | 40.3K بازدید | 1 دیدگاه

اگر یکشنبه روز خوبی است، همه تیم ها در این روز بازی کنند

آذری: بازی ما و ذوب آهن را هم لغو کنید

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از سازمان لیگ خواست همه بازی های هفته یازدهم لیگ برتر را معوق کند.

آذری: بازی ما و ذوب آهن را هم لغو کنید

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره لغو 5 مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر و اینکه دیدار فولاد و ذوب آهن لغو نشده، عنوان کرد: اولویت اول همه ما حفظ امنیت کشور است و مدیران کشور باید بدانند مردم از هر چیزی بیشتر اهمیت دارند. بی تردید فوتبال اولویت اول نیست و باید قبل از هرچیز شرایط امنیتی کشور خوب باشد.


وی ادامه داد: من به عنوان یک مدیر باید قبل از هر چیز به آرام بودن جو کشور کمک کنم و برای حفظ جان مردم تلاشم را انجام بدهم. در این شرایط از نظر من امکان پذیر نیست که 5 بازی هفته یازدهم لغو شود و سایر بازی ها برگزار شود.


مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین گفت: اگر از دید دوستان روز یکشنبه روز خوبی برای برگزاری مسابقه است، همه تیم ها در این روز بازی کنند، اما اینکه چند بازی لغو شود و چند مسابقه دیگر را برگزار کنند، باعث خواهد شد جو هواداری در فوتبال متشنج شود. همانطور که گفتم ما موظف به آرام کردن فضای کشور هستیم و در این شرایط خواهشم از سازمان لیگ این است که یا روز یکشنبه همه تیمها بازی های خود را در شهرهای مختلف انجام بدهند و یا اینکه همه بازی های این هفته معوق شود.


آذری در پایان افزود: من به عنوان یک مدیر تنها برای فوتبال مسئولیت ندارم. مسئولیت های اجتماعی نیز دارم. اگر اتفاقی در ورزشگاه بیفتد، باید پاسخگو باشم. از سویی در خودم نمی بینم که چنین مسئولیتی را قبول کنم و اگر دوستانی هستند که اعتقاد دارند یکشنبه روز خوبی برای برگزاری بازی است، همه بازی ها را در این روز بیندازند. وگرنه خواهشم این است که همه مسابقات این هفته معوق شود.

 

خبرنگار: امیر تاجیک

 

دیدگاه‌ها