کد خبر : 1650663 | 29 آبان 1398 ساعت 11:37 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش یواخیم لوو از ماشین گلزنی تازه کشف شده آلمان

سرژ گنابری، ستاره جدید حملات برق‌آسای ژرمن‌ها

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان بعد از پیروزی 6-1 تیمش مقابل ایرلند شمالی از سرژ گنابری که در این دیدار هت‌تریک کرد تمجید کرده و آلمان را مستحق صعود به مرحله نهایی یورو دانست.

سرژ گنابری، ستاره جدید حملات برق‌آسای ژرمن‌ها

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی آلمان دیشب در شهر فرانکفورت و با حضور 43هزار تماشاچی به مصاف ایرلند شمالی رفت و با اینکه در دقیقه 7 دروازه‌اش را روی گل مت اسمیت بازیکن ایرلند شمالی باز شده دید ولی به لطف درخشش سرژ گنابری ستاره بایرن مونیخ و هت تریک او در این دیدار موفق شد به بازی برگردد و در نهایت بازی را با نتیجه 6-1 به سود خود پایان برده و جواز صعود به مرحله نهایی یورو 2020 را بدست بیاورد.

 

یواخیم لوو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی امروز خیلی لذت‌بخش بود. ما در این بازی دو سه گل دیگر هم می‌توانستیم به حریف بزنیم. این البته موضوعی است که باید به آن رسیدگی کنیم چون در بازی مقابل هلند هم یکی دو موقعیت گل را از دست دادیم. ولی ما امروز در فاز پایانی بازی نشان دادیم که تا پایان بازی کار را رها نمی‌کنیم و با اینکه از صعودمان مطمئن بودیم در پایان بازی خیلی خوب کار کردیم. تیم ما امشب در لذت بردن از بازی خیلی خوب کار کرد و نشان داد که مشکلات بازی با هلند را پشت سر گذاشته".

 

1432638

 

یواخیم لوو درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت:" ما در شروع بازی خیلی خوب نبودیم و در نیمه اول کار خیلی راحتی نداشتیم. البته بخشی از علت سختی کار ما این بود که ایرلند شمالی در بخش مهمی از این نیمه عملا با 9 نفر در زمین خودی بازی می کرد و دفاع خیلی فشرده ای را به نمایش گذاشته بود".

 

لوو از عملکرد یوناس هکتور که در سمت چپ آلمان بارها برای ایرلند شمالی مشکل‌ساز شد و یک پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داد گفت:" یوناس امروز عالی بازی کرد. او در حرکت به فضاهای خالی خیلی هوشمندانه عمل کرد".

 

یواخیم لوو همچنین درباره لئون گورتزکا که در این بازی دو گل برای ژرمنها زد هم گفت:" گورتزکا با اینکه به تازگی از یک مصدومیت طولانی مدت رهایی یافته هم دراین بازی گلزنی کرد و هم در بازی قبلی ما. گورتزکا هافبکی است که می‌تواند روی دروازه حریف هر لحظه خطر ایجاد کند و نفوذهایش به محوطه جریمه حریف از او بازیکنی استثنایی می‌سازد".

 

سرمربی آلمان همچنین درباره سرژ گنابری ستاره بی چون و چرای آلمان در بازی دیشب که موفق شد در سیزدهمین بازی ملی خود برای مانشافت سه گل به ثمر برساند هم گفت:" سرژ کیفیت بی‌نظیری دارد. او در مقابله با بازیکنان حریف، حرکت در فضاها و همکاری ترکیبی با بازیکنان دیگر تیم فوق‌العاده است. سرژ در مقابل دروازه هم دقت عالی‌ای دارد و زهرش را به حریف می‌ریزد".

 

1440057

 

سرژ گنابری هم درباره درخشش خود در این بازی و بازی کردن در نقش مهاجم مرکزی مانشافت گفت:" من با کمال میل در خط هجومی هم بازی می‌کنم و بازی به عنوان مهاجم برایم لذت‌بخش است. من در دورانی که در تیمهای جوانان بازی می‌کردم سابقه بازی در مرکز خط حمله را دارم. ما امسال از اول هم فوتبال‌های خوبی بازی می‌کردیم ولی گاهی اوقات نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم. ولی در نهایت بهتر عمل کردیم و سال را با صعود به مرحله نهایی یورو به پایان بردیم. ما حالا با اعتماد به نفس به یورو2020 خواهیم رفت".

 

دیدگاه‌ها