کد خبر : 1650667 | 29 آبان 1398 ساعت 11:59 | 24.5K بازدید | 1 دیدگاه

قرارداد ویلموتس و فدراسیون؛ قابل افشاء نیست

در روزهای اخیر بحث های زیادی در مورد مبلغ قرارداد مارک ویلموتس صورت گرفت. برخی می گویند این قرارداد 2.6 میلیون دلار به همراه دستیارانش است. عددی که بالاتر از دستمزد کارلوس کی روش است.

قرارداد ویلموتس و فدراسیون؛ قابل افشاء نیست

به گزارش "ورزش سه"، این عدد از سوی فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس تایید نشده است. با این حال خیلی از چهره های فوتبالی انتظار افشای قرارداد مارک ویلموتس از سوی فدراسیون فوتبال را دارند. یکی از این ها محمد مایلی کهن است که می گوید فدراسیون فوتبال مبلغ قرارداد مارک ویلموتس را افشاء کند و یک تودهنی به ما بزند. او این موضوع را امروز در مصاحبه با خبر ورزشی عنوان کرده است.

 

اما یک نکته مهم در این بین وجود دارد؛ بر اساس مفاد قرارداد فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس رقم قرارداد بین این دو محرمانه است و هیچ یک از دو طرف حق افشای قرارداد را ندارند. به واقع افشای قرارداد از سوی مارک ویلموتس یا فدراسیون فوتبال خلاف قرارداد است و در صورتی که هر یک از این دو اینکار را انجام دهد طرف مقابل می تواند شاکی شود و دست به شکایت بزند.

 

ایران در زمان حضور کارلوس کی روش در تهران یکی از گرانترین مربیان فوتبال جهان را در اختیار داشت. برخی به این موضوع نقد داشتند و به این نکته اشاره می کردند همه توان مالی فوتبال ایران صرف پرداخت دستمزد کارلوس کی روش می شود، در حالی که نباید این چنین باشد. برخی البته به این انتخاب راضی بودند و می گفتند اعتلای تیم ملی ارزش هزینه کردن را دارد. به هر صورت تصور این بود اینبار فدراسیون فوتبال دست به جذب مربی ارزان تری زده است اما با ارقامی که در خصوص قرارداد مارک ویلموتس اعلام می شود به نظر می رسد او نه تنها از کارلوس کی روش ارزان تر نیست بلکه گران هم هست.

 

شکست تیم ملی در برابر بحرین و عراق موجب انتقاد شدید رسانه ها و سلبریتی ها از مرد بلژیکی و فدراسیون فوتبال شده است. اما فدراسیون فوتبال در این برهه از زمان تصمیم به حمایت از مربی بلژیکی گرفته است. به خصوص که فسخ قرارداد با مارک ویلموتس هزینه های زیادی را برای فدراسیون فوتبال بهمراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها