کد خبر : 1650669 | 29 آبان 1398 ساعت 12:06 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

انوش دستگیر: می‌توانستیم قطر را شکست دهیم

تیم ملی افغانستان در هفته پنجم بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه E به مصاف قطر قهرمان جام ملت ها رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

انوش دستگیر: می‌توانستیم قطر را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد ازاین بازی رسانه ها تیم ملی افغانستان را تحسین کردند. به این خاطر که ارایه گر بازی خوبی در برابر قهرمان جام ملت ها بود و در نهایت با یک گل شکست خورد. انوش دستگیر، سرمربی تیم ملی افغانستان با تحسین شاگردانش اذعان کرد تیمش در بازی با قطر حتی شایسته پیروزی بود و در ادامه گفت:« نتیجه اما در برابر قطر تصادفی نبود و ما در 90 دقیقه تیم برتر بودیم. اگر از این تیم حمایت شود و دولت به آن توجه کند، بهترین عملکرد را ارائه خواهیم کرد. از نمایش شاگردانم راضی هستم چرا که بازی خوبی به نمایش گذاشتند.»

 

این بازی در شرایطی با نتیجه یک بر صفر به سود قطر خاتمه یافت که تیم افغانستان یک ضربه پنالتی را هدر دارد. دستگیر در این باره می گوید: « پنالتی زن اول تیم ما فرشاد نور است اما بعدازاینکه داور به سود ما پنالتی اعلام کرد عمران توپ را گرفت تا ضربه پنالتی را بزند. من با این رفتار عمران مشکلی ندارم. او همین که جرات زدن پنالتی را به خود داد برای من قابل افتخار است. من حتی به اسلام گفتم که پنالتی را فرشاد نور بزند.»

 

سرمربی تیم ملی افغانستان در پایان از دولت و هم چنین سرمایه گذاران بخش خصوصی در افغانستان خواست حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند.

 

افغانستان از 5 بازی انجام داده 4 امتیاز اندوخته و تیم سوم گروه بشمار می رود. یک برد، یک مساوی و 3 باخت حاصل تلاش های این تیم تا به اینجای کار بوده است. افغانستان با 11 گل خورده در 5 بازی ضعیف ترین خط دفاعی گروه را دارد. با این حال در بازی با قطر این تزلزل دیده نشد.

دیدگاه‌ها