کد خبر : 1650732 | 29 آبان 1398 ساعت 17:38 | 79.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کاپیتان جلال به خط دفاعی پرسپولیس

عملکرد موفق سیدجلال حسینی در آخرین حضورش در ترکیب اصلی باعث شده تا کالدرون بار دیگر به دنبال سود بردن از قدرت رهبری و دفاعی این بازیکن در ترکیب تیمش باشد.

بازگشت کاپیتان جلال به خط دفاعی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی مدافع میانی و باتجربه پرسپولیس که در فصول اخیر یکی از عناصر موفق و تاثیرگذار این تیم در خط دفاعی بوده، بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر توانسته شرایط حضور در ترکیب تیم را به دست بیاورد.

 

نیمکت نشینی این بازیکن که در مقطعی از فصل با حاشیه بزرگی برای کالدرون همراه بود، اکنون به پایان رسیده و این بازیکن در آخرین دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته نمایش درخشانی از خود در خط دفاعی به جا بگذارد و مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس در خانه حریف شد.

 

اکنون گابریل کالدرون قصد دارد برای دومین هفته پیاپی نیز از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش سود ببرد و او را در قلب دفاعی سرخپوشان به کار خواهد گرفت. پرسپولیس که در آخرین بازی خود با کسب سه امتیاز از فولاد در اهواز، کار را بار دیگر آغاز خواهد کرد اکنون امیدوار است این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان به امتیاز حداکثر در خانه و استادیوم آزادی دست یابد.

 

حضور سیدجلال حسینی به عنوان یک مهره باتجربه و تاثیرگذار با قدرت رهبری بالا در روز غیبت کالدرون روی نیمکت به دلیل محرومیت، مطمئنا شانس بیشتری برای سرخپوشان فراهم خواهد کرد تا به نتیجه گیری برابر تیم نفت مسجدسلیمان که امتیازات زیادی از مدعیان در این فصل کسب کرده، امیدوار باشند.

 

با حضور سیدجلال حسینی در قلب دفاعی، ترکیب خط دفاعی این تیم با حضور محمد انصاری در سمت چپ، مهدی شیری در سمت راست و همراهی محمدحسین کنعانی زادگان شکل خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها