کد خبر : 1650771 | 29 آبان 1398 ساعت 22:51 | 54K بازدید | 0 دیدگاه

 یک درصد هم شاهین را دست کم نمی‌گیریم؛

عباسیان: مگر قرار است بازی لغو شود؟

وینگر تکنیکی سایپا از آمادگی بالای این تیم برای دیدار با شاهین خبر داد و می‌گوید فعلا خبر لغو بازی را به آنها نداده‌اند.

عباسیان: مگر قرار است بازی لغو شود؟

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان با بیان اینکه بازیکنان سایپا آماده شروع بازی‌ها هستند، گفت: در وقفه لیگ تمرینات منظم و خوبی داشتیم و شرایط ایده‌آلی به دست آوردیم. کادر فنی علاوه بر موارد تاکتیکی، روی مسائل روانی بازیکنان نیز کار کرد و در حال حاضر انگیزه زیادی داریم تا با قدرت وارد مسابقات شویم و نتایج بهتری نسبت به هفته‌های اخیر بگیریم.

 او ضمن ابراز امیدواری از تکرار نتایج ابتدای فصل سایپا در هفته‌های پایانی نیم‌فصل عنوان کرد: دو مساوی برابر سپاهان و شهرخودرو شرایط ما را نسبتا خوب کرده بود ولی باخت مقابل پیکان که به نظرم اصلا حق ما نبود و حداقل باید به مساوی می‌رسیدیم، کمی روی روند بازگشت ما به جدول تاثیر گذاشت، اما با این وجود در حال حاضر با تدابیری که آقای صادقی و کادر فنی تیم اندیشیدند و در تمرینات روی مسائل روحی نیز کار کردند، تفکر بازیکنان فقط کسب پیروزی در ادامه بازی‌ها شده و مطمئن باشید سایپای پُرقدرت‌تری از این هفته می‌بینید.

این هافبک نارنجی پوشان که در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر نیز قرار دارد، درمورد دیدار پیش روی سایپا ابراز کرد: همانطور که گفتم تمام بازیکنان سایپا آماده بازی‌ها هستند؛ آنالیز خوبی از تیم شاهین بوشهر داشتیم و شک نکنید بدون توجه به جایگاه این تیم در جدول، یک درصد نیز آنها را دست کم نمی‌گیریم چون می‌دانیم شاهین هم چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌خواهد از ما امتیاز بگیرد. نیاز جدی به برد در این بازی داریم تا شرایط خودمان را بهتر کنیم و امیدوار هستم با روحیه بالای بازیکنان به این مهم برسیم.

 عباسیان درباره اینکه شایعه لغو بازی این تیم برابر شاهین شهرداری وجود دارد، عنوان کرد: مگر قرار است بازی لغو شود؟ به نظرم باشگاه و کادر فنی سایپا هم از این مسئله بی‌خبر هستند چون تا به این لحظه هیچ‌کس به ما چنین چیزی را نگفته است. ما به طور جدی تمرین کردیم، کاملا آماده بازی با شاهین بوشهر هستیم و بعید می‌دانم مسابقه ما لغو شود.

دیدگاه‌ها