کد خبر : 1650789 | 30 آبان 1398 ساعت 10:56 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – قطر؛ دیدار با تیم سانچس

تیم های امید ایران و قطر امروز ساعت 16 در زمین مجموعه ورزشی لوسیل با هم دیدار خواهند کرد. این دیدار بنا به درخواست فدراسیون فوتبال قطر پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

ایران – قطر؛ دیدار با تیم سانچس

به گزارش "ورزش سه"، بیشتر بازیکنانی که امروز در این بازی رودرروی هم قرار می گیرند در سال 2016 در بحرین و در چارچوب جام ملت های جوانان آسیا به مصاف هم رفتند که دو تیم بعد از نود دقیقه تلاش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. در این بازی ابتدا تیم قطر به گل رسید و در ادامه اخراج محمد رضا سلطانی مهر موجب شد تا تیم ملی جوانان ایران نزدیک به یک نیمه را ده نفره بازی کند. پاس رو به عقب امید نورافکن را ابوالفضل رزاقپور با یک شوت دیدنی تبدیل به گل کرد. جالب اینکه آنروزها مربی تیم ملی جوانان قطر سانچس بود. مربی که بعد ها هدایت تیم ملی قطر را برعهده گرفت و به همراه این تیم قهرمان جام ملت ها شد.

 

مربی تیم ملی جوانان ایران هم امیر حسین پیروانی بود که هم اکنون در تیم امید به عنوان مربی حضور دارد. تیم ملی جوانان ایران در آن برهه از زمان به عنوان سومی در جام ملت ها دست یافت و به جام جهانی جوانان صعود کرد. تیم ملی جوانان قطر که عنوان قهرمانی دوره قبل بازی ها را یدک می کشید در گروه ژاپن و ایران موفق به صعود نشد. با این حال فدراسیون فوتبال قطر اعتماد خود را به مربیان اسپانیایی از دست نداد و در ادامه از آنها در تیم ملی استفاده کرد و البته در نهایت با قهرمانی در جام ملت ها مزد اعتماد خود را گرفت.

 

دیدگاه‌ها