کد خبر : 1650795 | 30 آبان 1398 ساعت 11:40 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با حریف احتمالی شهر خودرو

چنای هند یا الرفاع بحرین در انتظار تیم یحیی

شهر خودرو مشهد برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در دو بازی پلی‌آف به پیروزی برسد.

چنای هند یا الرفاع بحرین در انتظار تیم یحیی

به گزارش ورزش سه ، مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا هفته آینده با برگزاری دیدار برگشت فینال بین اوراوا ردز ژاپن و الهلال عربستان به اتمام می‌رسد و تکلیف قهرمان این فصل مشخص خواهد شد، اما خیلی زود فصل جدید مسابقات استارت می‌خورد و مراحل مقدماتی و پلی‌آف به انجام خواهد رسید.


تیم فوتبال شهر خودرو مشهد برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در دو بازی پلی‌آف به پیروزی برسد.


دیدار نخست آن‌ها مقابل برنده دیدار تیم چنای هند با الرفاع  بحرین خواهد بود. در این فصل از مسابقات هم نمایندگان ایران به صورت ۲+۲ شرکت خواهند کرد. تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به صورت مستقیم و استقلال و شهر خودرو با حضور در پلی‌آف کار خود را شروع می‌کنند.


آبی‌پوشان تهرانی و شاگردان یحیی گل‌محمدی برای رسیدن به مرحله گروهی باید دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و راهی مرحله گروهی شوند. شهر خودرو باید در اولین گام، از یکی از ۲ تیم چنای هند یا الریفای بحرین پذیرایی کند. پیروزی در این مسابقه نماینده مشهد را به دور بعدی می‌فرستد، جایی که باید در خانه السیلیه با کریم انصاری‌فرد و هم‌تیمی‌هایش پیکار کند. برد در مقابل نماینده قطر شهر خودرو را برای اولین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جای خواهد داد.

 

1440250

 

چنای هند با ۵ بازیکن اسپانیایی


چنای‌سیتی هند را ۵ دوست در سال ۱۹۴۶ تأسیس کردند. نام آن‌ها ابتدا «نتانجی» بود، ولی در ادامه به «چنای» تغییر کرد. این تیم در فصل ۱۷-۲۰۱۶ به سطح اول فوتبال هندوستان صعود کرد و فصل قبل با قهرمانی در این مسابقات جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان را به دست آورد. اکبر نواس اندونزیایی و چهل‌وسه‌ساله از سال ۲۰۱۸ هدایت چنای را به عهده گرفته و با این تیم به یک تاریخ‌سازی بزرگ رسیده است. آن‌ها هم‌اکنون خود را برای آغاز فصل جدید لیگ هندوستان که از یک دسامبر آغاز می‌شود مهیا می‌کنند. به غیر از کاتسو میوسا از ژاپن ۵ بازیکن اسپانیایی به نام‌های نازت سانتانا، روبرتو اسلاوا، ساندرو رودریگز، پدرو مانزی و آدولفو میراندا در جمع نفرات چنای دیده می‌شوند.

 

الرفاع قهرمان سه‌گانه بحرین


قهرمان فصل قبل لیگ بحرین باید با چنای رقابت کند. اگر به برتری برسد، راهی مشهد خواهد شد تا مقابل شهر خودرو خراسان پیکار کند. این تیم از سال ۱۹۵۳ تأسیس شده است. نام اولیه این تیم الرفاع غربی بود، اما در سال ۲۰۰۱ به الریفا تغییر اسم داد. این تیم تاکنون ۲۷ جام داخلی کسب کرده که ۱۲ تای آن در لیگ بوده است. الرفاع فصل قبل موفق شد به‌جز لیگ، فاتح جام پادشاهی و سوپرکاپ فوتبال بحرین نیز بشود. علی عاشور از سال ۲۰۱۸ سرمربیگری این تیم را پذیرفته و در تیمش بازیکنان خارجی به نام‌های الحسنا کیتا از گینه، اوساما بوغنسی از تونس و جهاد البائور از سوریه دیده می‌شوند.

دیدگاه‌ها