کد خبر : 1650807 | 30 آبان 1398 ساعت 12:45 | 100.2K بازدید | 0 دیدگاه

تبدیل استادیوم فوتبال به منطقه نظامی!

باشگاه اوراوا ژاپن برای برگزاری هر چه بهتر دیدار این تیم با الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا محدودیت هایی را برای تماشاگران تیم رقیب ایجاد کرده است.

تبدیل استادیوم فوتبال به منطقه نظامی!

به گزارش "ورزش سه"، هر چند این محدودیت ها می توانداز اختلاف ها و تنش هایی که میان دو باشگاه به وجود آمده است؛ خبر دهد. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است رفتارها چه از سوی تیم میزبان و چه از سوی تیم میهمان را رصد می کند و اگر تخلفی رخ دهد بعد از بازی مسایل را واکاوی و رای لازم را صادر خواهد کرد.

 

باشگاه الهلال که در زمره باشگاه های متمول عربستان به شمار می رود، پنج شنبه به ژاپن سفر خواهد کرد و جالب اینکه چهار هواپیما هم برای انتقال هواداران این تیم به ژاپن در نظر گرفته شده است. اما محدودیت هایی که باشگاه اوراوا برای تماشاگران الهلال در نظر گرفته است از این قرار است: غرفه هایی که در اطراف ورزشگاه برای عرضه نشان های باشگاه الهلال به تماشاگران این تیم در نظر گرفته می شود تنها دو ساعت پیش از شروع بازی حق آغاز فعالیت را خواهند داشت. هم چنین هیچ یک از تماشاگران تیم الهلال حق ندارند به همراه خود بنر حمل کنند. هم چنین استفاده از طبل تنها در منطقه ای مجاز است که برای تماشاگران تیم الهلال در نظر گرفته شده است؛ اما هیچ یک از تماشاگران تیم الهلال حق استفاده از چتر در استادیوم را ندارند؛ چون این موضوع می تواند به دیگر تماشاگران آسیب وارد کند.

 

1255731

 

محدودیت ها به این جا ختم نمی شود. همچنین استفاده از ترومپت ها، ووزولا ، تجهیزات صوتی، لیزر و غیره ممنوع است. هیچ یک از تماشاگران حق استفاده از بلند گوی دستی ندارند! چرا که استفاده از این تجهیزات صوتی روی روند بازی تاثیر منفی می گذارد. به این مورد هم اشاره شده هواداران الهلال نمی توانند از درام در راهروها و لابی استادیوم استفاده کنند. تماشاگران تیم الهلال حق استفاده از نوارهای کاغذی در جهت حمایت از تیم را نخواهند داشت و بعد از ورود به جایگاه حق خروج و ورود مجدد را نخواهند داشت.

 

باشگاه اوراوا از تماشاگران خود خواسته است برای ورود به استادیوم از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند چون پیش بینی می شود در زمان برگزاری بازی اطراف استادیوم شلوغ باشد. تیم الهلال تاکنون دو بار در سال 1992 و 2000 قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است و اگر روز یکشنبه در سایتاما پیروز شود، برای سومین بار به جام قهرمانی بوسه خواهد زد.


با محدودیت هایی که باشگاه اوراوا برای تماشاگران تیم الهلال در نظر گرفته است به نظر می رسد استادیوم سایتاما تبدیل به یک منطقه نظامی برای تماشاگران تیم الهلال شود!

دیدگاه‌ها