کد خبر : 1650808 | 30 آبان 1398 ساعت 12:48 | 106.6K بازدید | 1 دیدگاه

سرطان مهم نیست تیم را نگه می‌داریم

شیمی درمانی روی نیمکت؛ مردی که اشک کره را در آورد

یو سانگ چول، ستاره سابق فوتبال کره جنوبی و از ستاره‌های جام جهانی 2002 این کشور که به سرطان پیشرفته دچار شده برای جلوگیری از سقوط تیمش به تمرین ها بازگشته.

شیمی درمانی روی نیمکت؛ مردی که اشک کره را در آورد

به گزارش "ورزش سه"، یو سانگ چول، ستاره سابق فوتبال کره جنوبی که در جریان صعود تاریخی تیم ملی این کشور به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2002 از بازیکنان تیم ملی بود بر اساس گزارش رسانه‌های این کشور به سرطان مرحله چهار پانکراس مبتلا شده و در حال مبارزه با این بیماری مرگبار است.

 

یو که در حال حاضر سرمربی باشگاه اینچئون یونایتد کره جنوبی است، روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای ابتلای خود به سرطان را تایید کرد. پیش از این شایعاتی درباره مشکل سلامتی او در رسانه‌های این کشور مطرح شده بود.

 

1452825

 

این ستاره سابق کره‌ای در بیانیه خود که در وبسایت باشگاه اینچئون یونایتد منتشر شد، نوشت:" پزشکان تشخیص داده‌اند که من به سرطان مرحله چهار پانکراس مبتلا شده‌ام. من از اواخر ماه اکتبر دچار مشکلات بدنی شده بودم و کمی بعد از آن در چکاپ پزشکی مشخص شد که به این سرطان دچار شده‌ام".

 

سرطان مرحله چهار به این معنی است که سرطان دچار متاستاز شده یا از پانکراس به دیگر اندام ها گسترش پیدا کرده. یو اعلام کرد مراحل اولیه درمان روی او انجام شده و او به مقر باشگاه برگشته تا به قول خود به بازیکنان و هواداران اینچئون مبنی بر نگه داشتن تیم در لیگ دسته اول کره و جلوگیری از سقوط به دسته پایین‌تر عمل کرده باشد.

 

1452954

 

یو سانگ چول ستاره سابق تیم ملی کره در جنگ با کریم باقری هافبک درخشان فوتبال ایران در دهه 90 میلادی

 

اینچئون در لیگ دسته اول کره موسوم به کی‌لیگ در رتبه دهم قرار دارد و شش پیروزی، 12 تساوی و هشت باخت داشته است. سرنوشت سقوط یا عدم سقوط این تیم، به دو بازی آخر آن بستگی  دارد که ظرف ده روز آینده برگزار خواهد شد.

 

یو در ادامه بیانیه خود گفت:" من همه سعی خودم را خواهم کرد که تیم را در دسته اول نگه دارم. من هرگز از تلاش برای حفظ تیمم دست برنخواهم داشت و در تلاش برای مبارزه با سرطان و به دست آوردن سلامتی‌ام هم کنار نخواهم کشید".

 

دیدگاه‌ها