کد خبر : 1650815 | 30 آبان 1398 ساعت 13:06 | 219.3K بازدید | 2 دیدگاه

شاهکار روی جلد روزنامه آس

رئال بیل را به گودال می‌فرستد!(عکس)

روزنامه آاس در چاپ امروز خود طرح جالبی درباره شرایط این روزهای بیل در رئال مادرید روی جلد برده است.

 رئال بیل را به گودال می‌فرستد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل و در حالی که بسیاری گمان می کردند با توجه به روی کار آمدن زین الدین زیدان و رابطه بد او با گرت بیل، این ستاره ولزی از رئال مادرید جدا شود اما این اتفاق رخ نداد و بیل نهایتا در جمع کهکشانی ها ماندگار شد. ستاره ولزی رئال مادرید در کمال تعجب و از ابتدای فصل در ترکیب ثابت لوس بلانکوس قرار گرفت و عملکرد خوبی نیز از خود ارائه داد.

 

در ادامه اما لیست رئال مادرید برای بازی دوم این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ در حالی اعلام شد که نامی از گرت بیل در آن دیده نمی شد؛ اتفاقی که آغازی دوباره بر حواشی این ستاره ولزی بود. بیل در ادامه به شکل های مختلف نارضایتی خود را  از این موضوع نشان داد اما زیدان هیچ گونه صحبتی درباره او انجام نداد و ترجیح داد که به حواشی دامن نزند.

 

با شروع بازی های ملی در ماه اکتبر گرت بیل به اردوی تیم ملی ولز دعوت شد اما این بازیکن در بازی مقابل کرواسی دچار مصدومیت شد. بیل پس از بازگشت به مادرید به ریکاوری پرداخت و در کمال تعجب روند درمان او بیش از یک ماه به طول انجامید؛ موضوعی که باعث شد این ستاره ولزی چند بازی مهم رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

 

 

1447358

 

 

بیل اما در کمال تعجب درست پیش از آغاز بازی های ملی جدید در ماه نووامبر، شرایط حضور در زمین را پیدا کرد و به اردوی ولز ملحق شد؛ اتفاقی که خشم مسئولان و هواداران رئال مادرید را در پی داشت. آن ها مدعی شده بودند که این ولزی هیچ تعهدی نسبت به باشگاه خود ندارد.

 

این اتفاقات اما پایان کار نبود و حواشی بیل بعد از راهیابی تیم ملی ولز به رقابت های یورو 2020 به اوج خود رسید؛ جایی که این ستاره ولزی جشن صعود عجیبی با هم تیمی هایش برگزار کرد و با یک پرچم با نوشته های شگفت انگیز در آن حاضر شده بود. روی این پرچم ولز نوشته شده بود: " اولویت های بیل به ترتیب تیم ملی ولز، گلف و رئال مادرید هستند."

 

 

1452716

 

 

این حرکت بیل باعث شده که عصبانیت رئالی ها از او بیش از پیش شود. در همین رابطه روزنامه آاس، چاپ شهر مادرید، با یک عکس فوق العاده به رابطه تیره و تار گرت بیل و رئال مادرید اشاره کرده است. آاس با تیتر " بیل به گودال می رود" به حواشی این ستاره ولزی رئال مادرید پرداخته است.

 

 

1452832

 

 

با توجه به اتفاقات رخ داده، به نظر می رسد که گرت بیل و رئال مادرید به پایان خط رسیده اند و دیگر هیچ راهی برای بازگشت رابطه خوب بین این دو وجود ندارد، مگر چیزی شبیه به معجزه!

دیدگاه‌ها