کد خبر : 1650836 | 30 آبان 1398 ساعت 15:55 | 114.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسنایدر:

می توانستم به سطح مسی و رونالدو برسم

وسلی اسنایدر ستاره هلندی که به تازگی بازنشسته شده، معتقد است که می توانست در دوران فوتبالش، هم سطح مسی و رونالدو باشد.

می توانستم به سطح مسی و رونالدو برسم

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک دهه است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمام جوایز فردی را از آن خود می کنند و البته در این بین ستاره ای مثل لوکا مودریچ سال گذشته توانست به طور موقت به سلطه این دو بازیکن در توپ طلا پایان دهد. سال 2010 که مسی فاتح توپ طلا شد نیز بسیاری معتقد بودند حق وسلی اسنایدر و اینیستا بود تا این عنوان را کسب کنند.

ستاره هلندی سابق آژاکس، رئال و اینتر که به تازگی بازنشسته شده، معتقد است که اگر 100 درصد تمرکز خود را روی فوتبال می گذاشت، می توانست به سطح مسی و رونالدو برسد.

 

 

1334337

 

 

اسنایدر در این مورد به فاکس اسپورتس گفت:« باید با خودم صادق باشم و همیشه نیز اینطور بوده ام. اگر 100 درصد توانایی هایم را نشان می دادم و همه تمرکزم روی فوتبال بود، می توانستم هم سطح مسی و رونالدو باشم ولی باید اعتراف کنم که از سبک زندگی ام در دورانی که فوتبال بازی می کردم، پشیمان نیستم. هر جا بازی کردم از فوتبال و زندگی لذت بردم. در خارج و داخل زمین از فوتبال لذت بردم و تمام افتخاراتی که می توانستم را کسب کردم. حتی یک ثانیه از چیزی ابراز پشیمانی نمی کنم.»

 

اسنایدر در مورد توپ طلا گفت:« من همیشه بازیکنی در خدمت تیم بودم و برایم جوایز تیمی ارزش بیشتری داشت. 10 سال گذشته ولی هنوز خیلی ها به من می گویند که سال 2010 باید برنده توپ طلا می شدم و از من می پرسند که از این بابت مشکلی دارم یا خیر. باید بگویم که خیر. من لیگ قهرمانان را با اینتر بردم که از هر جایزه فردی ارزش بیشتری دارد.»

 

اسنایدر در مورد هم تیمی ای که بیشتر از همه او را تحت تاثیر قرار داد گفت:« گوتی. در سه ماه اول حضورم در رئال، اصلا باهم حرف نمی زدیم؛ ولی وقتی در زمین شروع به بازی کنار هم کردیم، کار به جایی رسید که چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می کردیم. گوتی فوق العاده بود و واقعا من را تحت تاثیر قرار می داد.»

 

 

1435676

 

 

 

دیدگاه‌ها