کد خبر : 1650865 | 30 آبان 1398 ساعت 22:35 | 119.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین حاشیه انتصاب مورینیو؛ ناراحتی سرمربی لیل!

کریستوف گالیته، سرمربی لیل از انتقال دو دستیار خود به تاتنهام رضایت ندارد.

اولین حاشیه انتصاب مورینیو؛ ناراحتی سرمربی لیل!

به گزارش "ورش سه"، دیروز باشگاه تاتنهام ساعاتی بعد از انتشار خبر قطع همکاری با مائوریسیو پوچتینو، اعلام کرد که با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی به توافق رسیده و وی از این به بعد هدایت تاتنهام را بر عهده خواهد داشت. مورینیو برای آغاز فعالیت خود در باشگاه جدیدش خواهان حضور دو دستیار پرتغالی باشگاه لیل به نام های نونو سانتوس و ژائو ساکرامنتو شد و توافق برای حضور آنها در لندن خیلی سریع صورت گرفت. حالا کریستوف گالیته از جدایی دو دستیار خود در اواسط فصل ناراحت است و در این رابطه صحبت کرده است.

 

1452771

 

کریستوف گالیته گفت: "هر کسی سبک و سیاق خود را دارد. من از شنیدن خبر جدایی نونو سانتوس و ژائو ساکرامنتو بسیار عصبانی شدم زیرا جدایی دو دستیار در مقطع خوبی رخ نداد. کارنامه هر کسی با عملکردش بررسی می شود و من مجبور بودم نظر رئیس باشگاه را در این خصوص قبول کنم. رئیس باشگاه خیلی شفاف به من اعلام کرد که نونو و ژائو قصد جدایی دارند و این موضوع را به من اطلاع داد.

 

من می توانم این تصمیم را درک کنم، اما اتفاق زشتی رخ داد و این فوتبال است. کاری که رئیس کرد این بود که اجازه جدایی دو نفری که می خواستند پروژه را ترک کرده و راهی تیم دیگر شوند را صادر کند. هدف آنها جدایی بود و رئیس لیل نیز کاری نمی توانست بکند.

 

نمی خواهم دو دستیار سابق خود را شماتت کنم. من خودم نیز دستیار بوده ام و حالا برای آنها پیشنهاد جدیدی رسیده است. آنها به پروژه تاتنهام باور داشته و می خواستند لیل را ترک کنند، فوتبال نیز اینگونه است."

دیدگاه‌ها