کد خبر : 1650913 | 01 آذر 1398 ساعت 12:51 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مارادونا به نیمکت خیمناسیا

دیگو مارادونا دو روز بعد از اعلام استعفایش از سرمربی‌گری باشگاه خیمناسیا به این باشگاه بازگشت و در تمرینهای تیم شرکت کرد.

بازگشت مارادونا به نیمکت خیمناسیا

به گزارش "ورزش سه"،  دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین که دو روز پیش از سمت خود به عنوان سرمربی باشگاه خیمناسیای این کشور استعفا داده بود، تنها بعد از گذشت 48ساعت از اعلام آن خبر به باشگاه بازگشت و در تمرینهای خیمناسیا حضور به هم رساند.

 

1452668

 

مارادونا بعد از بازگشت به باشگاه خیمناسیا در اکانت اینستاگرام خود نوشت:" خوشحالم که می‌توانم اعلام کنم من همچنان سرمربی خیمناسیا هستم. می‌خواهم از همه هواداران و بازیکنان تیم تشکر کنم چون ما با کمک هم سرانجام توانستیم اتحاد و همدلی لازم در تیم را برقرار کنیم".

 

مارادونا در ادامه پیام خود نوشت:" امیدوارم باشگاه به وعده‌های خود مبنی بر تقویت تیم عمل کند. از همه شما به خاطر پیامها و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. از همه شما که دیروز در گرمای 50 درجه بسیج شدید و از من و از خیمناسیا حمایت کردید سپاسگزارم".

 

کریستین بارگارنیک، با حضور در شبکه فاکس اسپورتز هم به نمایندگی از مارادونا گفت:" پیام دیگو و حرفش خیلی روشن است. دیگو از پیگرینو رئیس فعلی باشگاه که او را به فوتبال آرژانتین برگردانده سپاسگزار است". تصمیم مارادونا مبنی بر خداحافظی از خیمناسیا روز پنج شنبه و بعد از آن تغییر کرد که دو نامزد ریاست باشگاه با هم به توافق رسیده و مقرر کردند که با تشکیل یک هیات رئیسه موقت با حضور هر دوی آنها باشگاه را اداره کنند. به این ترتیب بود که مارادونا هم بعد از مذاکره با هر دو طرف به این نتیجه رسید که فعالیت خود را در باشگاه از سر بگیرد.

 

دیدگاه‌ها