کد خبر : 1650949 | 01 آذر 1398 ساعت 15:20 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه خواندنی ستاره رئال

حرف‌های ادن هازارد درباره اتهام بزرگش؛ چاقی

ادن هازارد در مصاحبه با نشریه اکیپ در مورد اتهامی که در اسپانیا به او وارد می کنند یعنی اضافه وزن واکنشی صریح نشان داد.

حرف‌های ادن هازارد درباره اتهام بزرگش؛ چاقی

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره بلژیکی تابستان امسال با قراردادی 5 ساله به ارزش 100 + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست. باشگاه محبوبش که زودتر از اینها قصد داشت برای آن بازی کند ولی چلسی اجازه جدایی نمی داد. او شروع خوبی در رئال نداشت ولی در هفته های اخیر به وضوح نسبت به گذشته بهتر شده و به تدریج در حال وفق دادن خود با شرایط رئال است.

 

هازارد در مصاحبه ای اختصاصی با نشریه اکیپ از اولین ماه های حضورش در رئال به عنوان ماه هایی که مطلوبش نبود حرف زد و گفت که در تمام این مدت، زیدان به او توصیه می کرد که سعی کند خوشحال باشد:« از همان کودکی هوادار رئال بودم و زیدان نیز الگوی من محسوب می شد. برنابئو را که در تلویزیون می دیدم، برایم ورزشگاهی جادویی بود و عاشق پیراهن رئال بودم.»

 

 

1447194

 

 

هازارد ادامه می دهد:« می توانستم زودتر با رئال قرارداد ببندم یعنی زمانی که برای لیل بازی می کردم؛ ولی تصمیم گرفتم ابتدا فوتبال انگلیس را امتحان کنم. فوتبال این کشور برای من راحت تر از اسپانیا بود؛ در حالی که تنها 21 سال داشتم. از دو یا سه سال پیش تماس های رئال با من شروع شد؛ دقیقا زمانی که در تیم ملی مصدوم شده بودم. پس از جام جهانی 2018 تصمیم خودم را گرفته بودم که به رئال بروم ولی چلسی اجازه نداد و من هم نمی خواستم به شکل بدی چلسی را ترک کنم. آنها همیشه با من رفتار خوبی داشتند.»

 

جو رئال:« وقتی پای به رختکن رئال می گذارید، متوجه می شوید که بازیکنان فقط برای پیروزی آنجا هستند و با هوادارانی مواجه هستید که هر روز به شما می گویند باید قهرمان چمپیونزلیگ شوید. این در فرهنگ و ذات رئال مادرید است.»

 

 

1447193

 

 

زیدان:« حضور زیدان برای من محرک بزرگی بود. از کودکی همراه برادرانم حرکات او در زمین را تقلید می کردیم. اولین بار که با زیدان صحبت کردم در یورو 2016 بود. او به من گفت که دوست دارد به رئال بیایم. وقتی زیدان با شما تماس می گیرد، یعنی قضیه جدی است. او سپس گفت که روزی یکدیگر را در رئال خواهیم دید و این همیشه در ذهنم بود.»

 

شروع کار در رئال: «دو سه ماه اول، مطابق انتظارم نبود ولی زیدان به من می گفت که آرام باشم و سعی کنم از فوتبال لذت ببرم. او عاشق بازیکنانش است. به خوبی حس می شود که تیم تحت هدایت زیدان خوشحال است. حتی آنهایی که بازی نمی کنند نیز شاد هستند. اینجاست که مشخص می شود او حس بازیکنانش را درک می کند؛ چرا که خودش زمانی فوتبالیست بوده. از ماه آخر حضورم در رئال راضی هستم و همه چیز خوب پیش می رود ولی مشکل، آمار و ارقامم است که هنوز از آن رضایت ندارم.»

 

 

1447089

 

 

اتهام اضافه وزن:« این واقعیت دارد و آن را مخفی نمی کنم. وقتی در تعطیلات هستم، طبعا خوشگذرانی می کنم. برعکس وقتی قرار است روی فوتبال تمرکز کنم، این کار را انجام می دهم. من جزو افرادی هستم که به سرعت اضافه وزن پیدا می کنند و البته سریع نیز به وزن ایده آلم بر می گردم. 18 ساله که بودم در لیل، 72 یا 73 کیلو وزن داشتم. سپس با اضافه شدن عضلاتم وزنم به 78 کیلو رسید. این تابستان به 80 کیلو رسیدم ولی همه اضافه وزنم را در 10 روز از دست دادم.»


روز معارفه:« دنیای دیگری را کشف کردم. در هواپیما که بودیم، برادرانم از من می پرسیدند چه می خواهی بکنی؟ تورگان(برادر هازارد که برای دورتموند بازی می کند) می گفت اگر اشتباه کنی به همه سوژه بزرگی خواهی داد.»

 

پیشنهاد پی اس جی:« بله چند بار از این تیم پیشنهاد داشتم ولی نمی خواستم در لیگ فرانسه برای تیمی غیر از لیل بازی کنم. پاسخم به پی اس جی همواره منفی بود. اگر قرار باشد به لوشامپیونا برگردم، برای لیل بازی خواهم کرد.»

 

 

1412769
 

دیدگاه‌ها