کد خبر : 1650959 | 01 آذر 1398 ساعت 16:15 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساری خبر داد؛ رونالدو غایب بزرگ بازی با آتالانتا

سرمربی یوونتوس امروز تایید کرد که رونالدو به احتمال 99 درصد به بازی فردا برابر آتالانتا نخواهد رسید.

ساری خبر داد؛ رونالدو غایب بزرگ بازی با آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس صدرنشین سری آ فردا در دیداری بسیار حساس در برگامو باید به مصاف تیم آماده آتالانتا برود. بانوی پیر دو هفته پیش توانست در خانه بر میلان غلبه کند؛ در دیداری که به دلیل تعویض زودهنگام رونالدو و واکنش منفی او نیز بازتاب داشت.

پس از بازی مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس سعی کرد فضا را آرام کند و واکنشی منفی علیه رونالدو نشان نداد.

 

 

1452951

 

 

او امروز و در نشست خبری بازی با آتالانتا تایید کرد که رونالدو فردا غایب خواهد بود و احتمال بازی کردنش 1 درصد است:« بین من و رونالدو پس از اتفاقات بازی با میلان، چیزی برای شفاف سازی وجود ندارد. اصلا نیازی برای این کار نبود. واکنش رونالدو یک واکنش طبیعی در فوتبال بود. او در برگامو به احتمال 99 درصد حاضر نخواهد بود و برنامه ما برای حضور او در لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو است.»

 

ساری ادامه داد:« واقعا نیازی به بحث بیشتر در این مورد نیست. من از دهه 90 در حال مربیگری ام و همیشه شاهد این اتفاقات بوده ام. حتی در سطح آماتوری هم بازیکن از تعویضش ناراحت می شود. باید بازیکن را در این مواقع به حال خود گذاشت. مشکل اصلی من این است که رونالدو در اولین بازی پرتغال شرایط خوبی داشت ولی در بازی دوم باز هم احساس درد کرد و مصدومیت عضلانی قدیمی او را آزار داد. به همین دلیل ما برنامه ای ویژه برای محافظت از رونالدو ترتیب داده ایم. او به احتمال 99 درصد برابر آتالانتا حاضر نخواهد بود ولی هدف این است که بازی با اتلتیکو برسد.»

 

 

1450921

 

 

ساری در مورد آتالانتا گفت:« اینکه آتالانتا را حریفی که ممکن است ما را آزار بدهد خطاب کنیم، از نظر من درست نیست. آنها تیمی سختکوش و جنگنده در زمین هستند ولی از لحاظ تکنیکی و فنی نیز کیفیت بالایی دارند. این اتفاقی نیست که آنها آمار گلزنی بالایی دارند. فکر می کنم بهترین توصیف از این تیم را گورادیولا داشت. اینکه بازی برابر آتالانتا مثل رفتن نزد دندانپزشک است. آنها حریفی خطرناک هستند و واضح است که خنثی کردن تمام توانایی های این تیم دشوار خواهد بود. بازی سختی در انتظار ماست.»

 

شرایط یووه:« هنوز همه تیم را در اختیار ندارم. کوادرادو دیروز برگشت و کمی خسته است. وقتی بازیکنان از اردوی تیم های ملی خود بر می گردند، اغلب مشکلاتی کوچک دارند. دانیلو این مدت مصدوم بود و رمزی هم که بازی قبل حضور نداشت و الان شرایط خوبی دارد. بدون شک مشکل اصلی الکس ساندرو است که مصدوم شده؛ هر چند در برزیل می گویند که مشکل او چندان جدی نیست. خوشبختانه پیانیچ در شرایط خوبی است و بدون مشکل تمرین کرد. او برای بازی فردا در دسترس خواهد بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها