کد خبر : 1650996 | 01 آذر 1398 ساعت 18:48 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

به آزادی برگشتم، بغضم گرفت؛

نقی‌زاده: با تمام مدعیان بازی کردیم و نباختیم

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید پرسپولیس تیم خوب و قابل احترامی بوده ولی آنها بهتر از موقعیت هایشان استفاده کردند.

نقی‌زاده: با تمام مدعیان بازی کردیم و نباختیم

به گزارش "ورزش سه"، میثم نقی زاده بازیکن نفت مسجد سلیمان در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی پس از پیروزی برابر پرسپولیس که با تک گل علیزاده رقم خورد، بیان کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیسی ها بازی خوبی انجام دادند و تیم خوبی بود ولی ما از موقعیتمان استفاده کردیم و بردیم.


او در مورد نمایش خوب نفت مسجد سلیمان مقابل مدعیان قهرمانی توضیح داد: ما تیم خوبی داریم. با تمام مدعیان بازی کردیم و باخت نداشتیم. امیدوارم همینطور ادامه دهیم.


هافبک تدافعی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد نمایش خوب سوشا عنوان کرد: بله از وقتی به ایران آمده، خیلی خوب کار می کند. امیدوارم هر روز بهتر از این کار کند.


از نقی زاده در مورد شرایط مالی باشگاه پرسیدند. او گفت: بچه ها 20،30 درصد پول گرفته اند. امیدوارم مسئولان خوزستان کمک کنند.


نقی زاده ادامه داد: ما برای بردن به زمین می آییم. خدا را شکر امروز توانستیم ببریم. این پیروزی تقدیم به هواداران مسجد سلیمان.


از بازیکن سابق پرسپولیس در مورد بازی در مورد تیم سابقش پرسیده شد که او اضافه کرد: من از بودن در پرسپولیس لذت می بردم. 25 تا بازی کردم. امروز برگشتم و بغضم گرفت ولی فوتبال همین است و از این اتفاقات می افتد.

دیدگاه‌ها