کد خبر : 1651012 | 01 آذر 1398 ساعت 19:32 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه تلخ سرمربیگری کریم باقری (گزارش تصویری)

مربی پرسپولیس در اولین تجربه ایستادن لب خط روز تلخی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در روزی چهارمین شکست فصل خود را تجربه کرد که گابریل کالدرون به دلیل محرومیت نتوانست روی نیمکت بنشیند و از کنار زمین تیمش را در زمین هدایت کند. در روزی که کالدرون به سکوهای ورزشگاه آزادی رفت و از جایگاه ویژه نظاره‌گر حرکات شاگردانش بود، کریم باقری کاپیتان محبوب و سابق پرسپولیسی‌ها کنار زمین ایستاد و سعی کرد بازیکنان را هدایت کند.


باقری که برای اولین‌بار وظایف یک سرمربی را کنار زمین انجام می‌داد، از نمایش بازیکنان این تیم بسیار ناراحت و عصبانی بود. مربی پرسپولیس وقتی بازیکنان موقعیت ها را از دست می‌دادند افسوس عجیبی می‌خورد اما سعی می‌کرد نفرات را از نظر روحی آماده نگه دارد. او تا آخرین دقایق امید به موفقیت داشت و از دقیقه یک تا 90 کنار زمین همه کار برای رسیدن شاگردانش به دروازه نفت انجام داد.


باقری اما در اولین روز سرمربیگری خودش شرایط سختی را تجربه کرد و شاهد به ثبت رسیدن یک شکست عجیب برای سرخ‌ها بود. بی تردید مقصر این شکستِ پرسپولیس باقری نیست اما او نقش زیادی در ریکاوری روحی بازیکنان سرخ‌پوش دارد تا این تیم در آینده بتواند شکست های اخیر را جبران کرده و دوباره در نقش مدعی عنوان قهرمانی ظاهر شود.


عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها