کد خبر : 1651021 | 01 آذر 1398 ساعت 20:21 | 148.8K بازدید | 0 دیدگاه

لشگر استراماچونی آماده سفر به شمال

کاپشن های گرم آبی رسید!

شکست برابر مسجدسلیمانی ها بهترین هدیه برای مرد ایتالیایی بود تا بعد از سال ها آبی های پایتخت را بالاتر از رقیب سنتی در جدول بنشاند.

کاپشن های گرم آبی رسید!

به گزارش "ورزش سه"،بیش از ۱۳۰۰ روز هست استقلال در جدول لیگ برتر پایین تر از رقیب سنتی قرار گرفته است، اتفاقی که اصلا به مذاق طرفداران این تیم خوش نیامده و دردسرهای زیادی برای مدیران این باشگاه در راه برآورده کردن انتظارات هواداران رقم زده است.


حالا با ثبت چهارمین شکست مدافع عنوان قهرمانی این فرصت نصیب آندره آ استراماچونی شد تا به اولین مربی در تمام سال های گذشته تبدیل شود که باگذشت تنها یک سوم از کل فصل استقلال را بالاتر از رقیب دیرینه در جدول بنشاند،موفقیتی که می تواند محبوبیتی دوچندان برای این مرد جدی ایتالیایی در پی داشته باشد.استراماچونی و شاگردانش حالا در سفر به شمال با انگیزه ثبت خاطرات فراموش نشدنی و سبقت از پرسپولیس به مصاف نساجی می روند تا با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند؛ اول عبور از سرخ های بحران زده دوم نزدیک شدن به صدرنشینان جدول.


استراماچونی که طی این هفته ها کم با حاشیه و شایعات دست و پنجه نرم نکرده است امروز هم زمان با مصاف پرسپولیس با مسجدسلیمانی ها در حالی با پوشیدن کاپشن های گرم زمستانی! شاگردانش را با جدیتی خاص تمرین داد که کاملا انگیزه های رساندن استقلال به جمع مثلث مدعیان همین طور سبقت از رقیب سنتی در چهره او و شاگردانش مشهود بود.

 

دیدگاه‌ها