کد خبر : 1651034 | 01 آذر 1398 ساعت 20:58 | 74.8K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه جدال حساس با گچساران

شوک به پاس همدان با جدایی جمشیدیان

یک بار دیگر در آستانه صدرنشینی و صعود به دسته اول اردوی پاس در همدان با شوک عجیبی روبرو شد.

شوک به پاس همدان با جدایی جمشیدیان

به گزارش "ورزش سه"،هنوز خاطره تلخ عدم صعود به دسته اول در فصل گذشته با اختلاف یک امتیاز از اذهان طرفداران پاس پاک نشده بود که فوتبالدوستان همدانی طرفدار تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران در آستانه بازی مهم با نفت و گاز گچساران در هفته دهم لیگ دسته دو با شوک دیگری روبرو شدند.

 

احمد جمشیدیان ستاره سابق استقلال و سپاهان که برای دومین فصل متوالی پاس را به تیمی مدعی در لیگ دو تبدیل کرده است چند روز بعد از برتری مقابل نفت امیدیه و رساندن پاس به یک قدمی صدر جدول گروه ب لیگ دسته دوم در اعتراض به عدم حمایت های مالی از این باشگاه از سمت خود استعفا و با جدایی شوک بدی به اردوی پاس وارد کرد.

 

پاس که تنها یک امتیاز با چوکا صدرنشین گروه "ب" فاصله دارد روز یکشنبه باید در گچساران به مصاف نفت و گاز رده پنجمی برود و بسیاری از این بازی به عنوان سرنوشت سازترین بازی باقیمانده پاس در نیم فصل اول یاد می کنند که با اوج گیری بحران مالی و عدم حمایت از تیم، جمشیدیان بعد از ۹ هفته تحمل اوضاع از سمت خود استعفا داد تا اردوی پاس در آستانه سفر به گچساران با بحران و شوکی بزرگ روبرو شود.

 

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مدیران باشگاه و مسئولان استانی به وضعیت به وجود آمده در پاس چه خواهد بود. مسلما جدایی جمشیدیان که تیمی در حد مدعی صعود دور هم جمع کرده تا دوباره همدانی ها صاحب نماینده ای در سطح اول فوتبال ایران باشند،بدترین ضربه را به پیکره این تیم سرشناس وارد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها