کد خبر : 1651056 | 02 آذر 1398 ساعت 09:06 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر عجیب برای چهار ستاره رقیب ایران

چهار بازیکن ملی پوش باشگاه الشرطه در آستانه حضور در جام خلیج فارس با دردسر عجیبی روبرو و در کمتر از 24 ساعت باید دو جدال سنگین را تجربه کنند.

دردسر عجیب برای چهار ستاره رقیب ایران

به گزارش "ورزش سه"، عدم موافقت باشگاه های خارجی با حضور لژیونرهای عراق در بیست و چهارمین دوره جام خلیج فارس باعث شد تا سرکو کاتانچ تمام تمرکز خود را روی استفاده از بازیکنان داخلی بگذارد. اما در این راه سرمربی اسلوونیایی با مشکلات بیشتری روبرو شد درست مثل دردسری که برای چهار ستاره الشرطه رقم خورده است.


بنا به اعلام رسانه های بغداد چهار ملی پوش باشگاه الشرطه نماینده این کشور در جام باشگاه های عرب باید طی روزهای 25 و 26 نوامبر هم برای تیم باشگاهی هم برای تیم ملی در دوحه به میدان بروند که این اتفاق برای اولین بار می تواند رکوردی عجیب برای آنها در پی داشته باشد.


به نوشته العراق اسپورت، امجد عطوان، سعد ناطق، امجد مهاوی و صفا هادی ابتدا باید با الشرقه به مصاف نماینده موریتانی در جام باشگاه های عرب بروند سپس در کمتر از 24 ساعت برای عراق در جام خلیج فارس در جدال حساس با میزبان بازی ها یعنی قطر بازی کنند که این مشکل به دغدغه ای بزرگ برای کاتانچ و مسئولان باشگاه الشرطه تبدیل شده است.


در این بین نه باشگاه الشرطه حاضر به عدم استفاده از چهار ستاره کلیدی خود است نه کاتانچ تمایلی دارد در غیاب این بازیکنان که نقشی کلیدی در ترکیب عراق مقابل قطر دارند، به مصاف میزبان جام جهانی 2022 و جام خلیج فارس برود.

دیدگاه‌ها