کد خبر : 1651070 | 02 آذر 1398 ساعت 09:30 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی روابط پرفراز و نشیب نیمار در PSG

نیمار؛ هم درد و هم مرهم پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن بار دیگر برای قهرمانی در لیگ فرانسه خیز برداشته ولی تمایل نیمار به ترک این باشگاه، برای PSG دردسرساز شده است.

نیمار؛ هم درد و هم مرهم پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پاری سن ژرمن امسال نیز بار دیگر برای قهرمانی در لیگ فرانسه، لوشامپیونا، قدم برمی‌دارد اما رابطه پرتنش و بحرانی ستاره بزرگ برزیلی این تیم، نیمار، با باشگاه PSG یکی از مسائل اولویت‌دار این باشگاه  بوده است. نشریه فرانسوی اکیپ در یادداشتی به بررسی این رابطه پرداخته است.

 

رابطه با هم‌تیمی‌ها در پاری سن ژرمن

نیمار همیشه در رختکن PSG بازیکن خیلی محبوبی نبوده و تا همین امروز با برخی هم‌تیمی‌هایش، به خصوص ادینسون کاوانی فاصله دارد و از نزدیکی بیش از حد به آنها خودداری می‌کند. نیمار تا کنون با این مهاجم اروگوئه‌ای، چه در داخل زمین و چه در بیرون از زمین، تماس و رابطه نزدیکی نداشته و فوتبالدوستان مساله معروف بین این دو درباره  ضربات پنالتی را به خاطر دارند.

 

1453101

 

نیمار در فصل 2018-2019 با یولیان دراکسلر ستاره آلمانی PSG هم مشکلاتی داشت و تا همین امروز با او رابطه سردی دارد و رابطه‌اش با دراکسلر به یک رابطه صرفا حرفه‌ای تقلیل یافته است.

 

اما رابطه نیمار با مارکو وراتی و کیلین امباپه به مراتب گرم‌تر بوده و نیمار بخش قابل توجهی از وقت آزاد خود را با این دو نفر سپری می‌کند. نیمار همچنین به کیلور ناواس علاقه دارد. نیمار در فصل گذشته از بازیکنان جوانتر PSG انتقاد کرده و گفته بود آنها بهتر است به جای حرف زدن بیشتر گوش بدهند.

 

رابطه با توماس  توخل

اما درباره رابطه نیمار با سرمربی‌‌اش توماس توخل، اکیپ اشاره می‌کند که توخل به ندرت در ملا عام از نیمار که گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه است انتقاد کرده. اکیپ می‌گوید نیمار، توخل را به مثابه متحدی می‌بیند که در این مدت از او حمایت کرده و امتیازهای خاصی در اختیارش گذاشته و شاید به همین علت باعث ناراحتی رختکن PSG شده است. اما مدیر ورزشی باشگاه، لئوناردو از این امتیازات ویژه ناراضی بوده و توخل مجبور شده آنها را محدود کند. توخل در روزهای گذشته درباره سفر نیمار به مادرید برای تماشای رقابتهای تنیس جام دیویس گفته بود:" چکار می‌توانم بکنم؟ من نه پدرش هستم و نه پلیسم. من مربی او هستم. از این سفر راضی هستم؟ نه، به هیچ وجه. اینکه مشخص است. ولی نیمار در این دو هفته بیشتر از بقیه بازیکنان ما تلاش کرده".

 

1452924

 

رابطه با الخلیفی

اما در رابطه نیمار با رئیس باشگاه، اکیپ اشاره می‌کند که اتفاقات تابستان گذشته تاثیرات غیر قابل بازگشتی در رابطه ستاره برزیلی با رئیس باشگاه PSG، ناصر الخلیفی گذاشته. الخلیفی هیچ وقت رابطه نزدیکی با نیمار نداشته و بیشتر با پدر او در تماس بوده. البته الخلیفی استعداد فوتبالی و شخصیت خاص نیمار را تحسین می‌کند ولی از طرف دیگر می‌داند که رابطه ستاره برزیلی و باشگاه فرانسوی چندان طولانی نخواهد بود.

 

1399958

 

رابطه با لئوناردو

در رابطه نیمار با لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه PSG، اکیپ می‌گوید زمانی که لئوناردو در تابستان 2019 به باشگاه بازگشت با اینکه می‌دانست نیمار قصد ترک باشگاه را دارد ولی کوتاه نیامد و به تلاش ادامه داد. لئوناردو با این قضیه طوری رفتار کرد که با دیگر بازیکنان تیم رفتار می‌کرد. یعنی او درهای نقل و انتقال را باز گذاشت اما این موضع را مطرح کرد که مبلغ دریافتی PSG در ازای واگذاری نیمار باید منصفانه باشد. نیمار که از این رفتار لئوناردو ناراضی شده بود با او به مخالفت برخاست و رابطه دشوار این دو نفر از همان زمان آغاز شد. البته رابطه نیمار و لئوناردو از آن زمان تا امروز گرمتر شده و نیمار خوب می‌‌داند که برای ترک پاریس چاره‌ای ندارد جز اینکه با هموطنش لئوناردو کنار بیاید.

 

1413512

 

 

دیدگاه‌ها