کد خبر : 1651107 | 02 آذر 1398 ساعت 11:44 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

معارفه زودهنگام رییس والیبال بعد از انتخابات

داورزنی: اگر کنار می‌ماندم، خون دل می‌خوردم

محمدرضا داورزنی ۳ روز بعد از انتخابات به صندلی ریاست فدراسیون تکیه زد.

داورزنی: اگر کنار می‌ماندم، خون دل می‌خوردم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی که در انتخابات روز چهارشنبه فدراسیون والیبال توانست بالاتر از بهنام محمودی به عنوان رییس فدراسیون برای ۴ سال آینده انتخاب شود، عصر همان روز حکم ریاست خود را از وزیر ورزش دریافت کرد.


این اتفاق در شرایطی رخ داد که در برخی از فدراسیون ها، صدور حکم ریاست برای منتخب مجمع حتی یکی، ۲ هفته به طول می انجامد.


به نظر می رسد با توجه به شرایط حساس والیبال و در پیش بودن انتخابی المپیک داورزنی خیلی زود می خواهد کار خود را در فدراسیون استارت بزند.


مراسم معارفه رییس فدراسیون والیبال که بعد از ۲ سال به اتاق خود بازگشته، امروز با حضور احمدی معاون وزیر ورزش و علی نژاد رییس فدراسیون ووشو برگزار شد.


عبدالحمید احمدی در این مراسم گفت: باید قبول کنیم ‌که والیبال ما در این سه سال افت کرده است. با این حال همه از والیبال انتظار دارند که ضمن صعود به المپیک، در این بازی‌ها به روی سکو‌ نیز برود. همین مسئله کار آقای داورزنی را سخت‌تر می‌کند که در این چند سال حضورش در وزارت ورزش، هیچگاه ‌والیبال را فراموش نکرد.


همچنین داورزنی در این مراسم اظهار داشت: منطق می گوید کسی معاونت وزارت ورزش را رها نکرده و به والیبال نمی آید. ٢ سال واقعا اذیت شدم؛ باید کنار می ماندم و خون دل می خوردم. سال گذشته مقام معظم رهبری تذکر دادند، البته این به این معنا نیست که فقط من می توانم به این رشته سروسامان دهم. برخی جاها کار از دست همه در رفته بود. آمدم تا برخی از امور را بازسازی کنم تا شرایط بهتر شود.اولویت اول انتخابی المپیک است. کارمان سخت است و اولویت اول فدراسیون مسابقات انتخابی المپیک است؛ اگر این رقابت‌ها را از دست بدهیم ضایعه بزرگی برای والیبال خواهد بود.

دیدگاه‌ها