کد خبر : 1651128 | 02 آذر 1398 ساعت 12:48 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: بازیکنان چلسی از جریمه‌های سنگین راضی‌اند!

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در آستانه دیدار امشب تیمش با منچسترسیتی گفت بازیکنان چلسی از سیستم تنبیه مالی سنگینی که او در این تیم پیاده کرده راضی هستند.

لمپارد: بازیکنان چلسی از جریمه‌های سنگین راضی‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی که تیمش امشب در یک بازی دشوار در ورزشگاه اتحاد، خانه منچسترسیتی به مصاف این تیم می‌رود در گفتگو با خبرنگاران درباره مسائل مختلف و از جمله سیستم تنبیه مالی سنگینی که در این تیم پیاده کرده دفاع کرد. بر اساس این سیستم تنبیه مالی، بازیکنان چلسی اگر دیر در جلسات تمرینی حاضر شوند با جریمه‌های تا 20هزار پوندی روبرو خواهند شد. ولی لمپارد به خبرنگاران گفت او مربی سخت‌گیری نیست و بازیکنان چلسی از این سیستم تنبیهی راضی هستند.

 

لیستی که اخیرا به رسانه‌های انگلیسی درز کرده نشان می‌دهد لمپارد در چلسی سیستمی متشکل از تنبیه‌های سخت و سنگین بوجود آورده که یکی از آنها پرداخت جریمه 500 پوندی به ازای هر یک دقیقه تاخیر بازیکنان در جلسات تمرینی تیم است.

 

1451412

 

لمپارد در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این باره توضیح داد که برای این تنبیه‌ها ابتدا با بازیکنانش مشورت کرده و گفت:" این تنبیه‌ها ممکن است سخت به نظر برسد ولی اگر کسی دیر سر تمرین نیاید برایش سخت نیست. تنها نگرانی من این بود که ممکن است همه فکر کنند من خیلی سخت‌گیرم درحالیکه اینطور نیستم".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" من با بازیکنان در این باره صحبت کردم و وقتی که این جریمه‌ها را تعیین کردم  لیست آنها را به سزار آسیپیلی‌کوئتا دادم. بله البته این درست است که میزان جریمه‌ها را خودم تعیین کردم".

 

پول جمع شده از پرداخت این جریمه‌ها به سازمانهای خیریه پرداخت خواهد شد و لمپارد در این مصاحبه تاکید کرد که بازیکنانش از این سیستم راضی هستند. لمپارد در ادامه گفت:" ما هر روز ساعت 10 به محل تمرین می‌رسیم و تمرین را از ساعت 11 شروع می‌کنیم. اگر بازیکنی یک ساعت و 15 دقیقه بدون عذر موجه تاخیر کند این برای تیمی که فردا قرار است مقابل منچسترسیتی یک بازی بزرگ داشته باشد مساله خیلی مهمی است. حفظ نظم و انضباط در محیط کار به نظر من خیلی مهم است".

 

 

دیدگاه‌ها