کد خبر : 1651164 | 02 آذر 1398 ساعت 15:40 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور بدون گل براندائو در بازی دوستانه

آخرین تقلاهای جونیور در پرسپولیس

مهاجم برزیلی پرسپولیس در حالی که نامش در لیست نفرات بازی برابر نفت مسجد سلیمان نبود امروز دقایقی برای تیمش در بازی تدارکاتی برابر سرخپوشان پاکدشت به میدان رفت.

به گزارش" ورزش سه" جونیور براندائو در شرایط خاصی در تیم پرسپولیس قرار گرفته است. او دیروز نامش در لیست هجده نفره گابریل کالدرون برای بازی با نفت مسجد سلیمان نبودو با توجه به حرف های مدیرعامل باشگاه و همچنین تلاش برای جذب مهاجم مشخص شد که آخرین روزهای این مهاجم برزیلی در تهران سپری می شود.


جونیور امروز و در بازی تدارکاتی پرسپولیسی ها بعد از شکست در هفته یازدهم که بازیکنانی که بازی نکرده اند در آن به میدان رفتند هم در ترکیب ثابت کالدرون قرار نگرفت. او در این مسابقه که با برد پرگل پرسپولیس همراه بود در بیست دقیقه پایانی به میدان آمد و بازهم بدون اینکه گلی برای تیمش به ثمر برساند زمین بازی را ترک کرد.

 

1453190


براندائو که با هدف حل مشکل پرسپولیس در خط حمله به این تیم اضافه شد به نظر می رسد تهران را بدون گل زده ترک کرده و دوران حضورش با پیراهن سرخ به عنوان یک ناکامی در کارنامه اش به ثبت رسیده است. 


امروز محمدحسن انصاری فرد اعلام کرده است که نام سه مهاجم مطرح را به گابریل کالدرون داده و قرار است یک مهاجم از این بین به پرسپولیس بیاید. موضوعی که به معنای خروج قطعی نام براندائو از لیست پرسپولیس به حساب می آید.

دیدگاه‌ها