کد خبر : 1651186 | 02 آذر 1398 ساعت 17:28 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب هازارد درباره تمرینات کونته، ساری و زیدان

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، اظهار نظر جالبی درباره تمرین کردن زیر نظر زین الدین زیدان انجام داد.

ادعای جالب هازارد درباره تمرینات کونته، ساری و زیدان

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در تابستان پس از 7 سال حضور در چلسی از این تیم جدا شد و به رئال مادرید پیوست. او در طول حضورش در چلسی، هفت مقام قهرمانی با این تیم لندنی به دست آورد. هازارد در یکی، دو سال اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب چلسی داشت اما با این وجود همواره شایعات زیادی درباره حضورش در رئال مادرید شنیده می شد؛ اتفاقی که نهایتا در این تابستان رخ داد و او به جمع کهکشانی ها پیوست.

 

هازارد در چلسی زیر نظر مربیانی نظیر ژوزه مورینیو، آنتونیو کونته و مائوریتزیو ساری به فعالیت پرداخت اما او معتقد است که تمرین زیر نظر زیدان به مراتب لذت بخش تر از تمرین زیر نظر کونته و ساری بوده است. او در این باره گفت: "تمرینات همیشه با توپ انجام می شود اما شما وقتی این کار را زیر نظر مربیان ایتالیایی نظیر کونته و ساری انجام می دهید، از لذت آن کاسته می شود. با این وجود مقایسه کردن این موضوع بسیار سخت است."

 

 

1447192

 

 

هازارد در ادامه گفت: "من حالا به رئال مادرید پیوسته ام و زیدان تاثیر زیادی روی من می گذارد. او قدرت فوق العاده ای روی من دارد. در سال 2016 زیدان به من گفت که دوست دارد به تیمش بروم. وقتی زیدان با شما تماس می گیرد، نه گفتن به او بسیار سخت می شود. زیدان علاقه زیادی به بازیکنان دارد و شما در رختکن حس می کنید که بازیکنان نیز از حضور او هیجان زده و خوشحال هستند."

 

 

دیدگاه‌ها