کد خبر : 1651207 | 02 آذر 1398 ساعت 18:00 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود اصرار فراوان به مسئولان پرسپولیس؛

بشار: نگذاشتند در جام خلیج فارس بازی کنم

هافبک عراقی پرسپولیسی ها می گوید تلاش زیادی کردم تا بتوانم مسئولان تیم را متقاعد کنم و بتوانم در جام خلیج فارس به میدان بروم.

بشار: نگذاشتند در جام خلیج فارس بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن هافبک پرسپولیسی تیم ملی عراق که این روزها در جام خلیج فارس حضور دارد درباره عدم حضور خود گفت: پس از بازی برابر تیم ملی بحرین از مسابقات مقدماتی جام جهانی، تلاش زیادی کردم تا بتوانم مسئولان تیم باشگاهی ام یعنی پرسپولیس را متقاعد کنم و با کسب رضایت آنها در بازی های جام خلیج فارس حضور پیدا کنم.

 

او ادامه داد: من هر قدر که سعی کردم رضایت آنها را به دست بیاورم در نهایت موفق نبودم و به دلیل فشار مسابقات لیگ برتر و همین طور اهمیت آن بازی ها مسئولان پرسپولیس به من رضایت جدایی از تیم و حضور در بازی های ملی را ندادند.  

 

بشار در ادامه درباره نبودن خود در این رقابت ها گفت: در حال حاضر به دلیل عدم حضور در بازی های جام خلیج فارس خیلی خیلی ناراحت هستم چرا که تاکنون در این بازی ها حضور نداشتم و خیلی دوست داشتم بتوانم در این تورنمنت با پیراهن تیم ملی کشورم به میدان بروم.

هافبک تکنیکی پرسپولیسی ها و تیم ملی عراق در پایان گفت: هرچند من نتوانستم در این بازی های به میدان بروم اما به همه هم بازی ها و کادرفنی تیم ملی اعتماد کامل دارم و مطمئن هستم که می توانند با بهترین کیفیت در این بازی ها حضور پیدا می کنند و برابر رقبای خود به برتری می رسند. هم تیمی های من می توانند بهترین نتایج را از این بازی ها بگیرند.

دیدگاه‌ها