کد خبر : 1651227 | 02 آذر 1398 ساعت 19:55 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

این بار ما برای تارتار جنگیدیم

ابراهیمی: شاید پرسپولیس ما را دست کم گرفته بود

وینگر تیم نفت مسجدسلیمان می گوید در بازی با پرسپولیس، ترسی از باخت نداشتند و می دانستند که سربلند بیرون می آیند.

ابراهیمی: شاید پرسپولیس ما را دست کم گرفته بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد تا در بازی با پرسپولیس با تک گل علیزاده به پیروزی برسد و سه امتیاز این دیدار حساس را از ورزشگاه آزادی به مسجدسلیمان ببرد. حسین ابراهیمی که سابقه درخشش برابر تیم های سرخابی پایتخت را دارد، در این بازی پاس گل داد. او پیش از این سه بار برابر پرسپولیس گلزنی کرده بود، یک پنالتی گرفته بود و روز گذشته اولین پاس گل خود را داد. او برابر استقلال هم یک گل زده بود.


وینگر نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با پرسپولیس و وضعیت تیمشان گفت:
پیش از بازی همه ما در تمرین از برد صحبت می کردیم، می دانستیم که تیم ما آن چنان شخصیتی گرفته که حالا حالا ها نخواهیم باخت. پرسپولیس باقدرت است و این چند سال در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نشان داده بود، نمی دانم شاید آنها مارا دست کم گرفته بودند اما ما بازی خودمان را کردیم و حقمان برد بود. موقعیت های ما بسیار بیشتر بود و فکر می کنم از این عملکرد همه لذت بردند.


همه برای تارتار جنگیدیم
پیش از بازی صحبت‌های زیادی گفته شد که ارزش شنیده شدن هم نداشت، اما آقای تارتار این مدت بیش از همیشه تلاش کرد تا تیم ما در بازی با پرسپولیس نتیجه بگیرد، رو سیاهی ماند برای کسانی که به ایشان حرف های نادرستی زدند. آقای تارتار همیشه برای ما جنگید که امکانات و وضعیت بهتری برای بازیکنان باشد، این بار ما برای او و نام مسجدسلیمان جنگیدیم و خدارا شکر توانستیم موفق شویم.


قدرتمندتر ادامه می دهیم
این برد بسیار به شخصیت ما کمک می کند، قطعا تیم ما با قدرت بیشتری در ادامه حاضر می شود. مسئولان هم باید به فکر تیم باشند و کمک کنند تا مشکلات حل شود. هرچه بیشتر به تیم کمک کنند مطمئنم باشند پشیمان نمی شوند چراکه این تیم و این بازیکنان از موفقیت سیر نمی شوند.


پاس گل و گل برابر سرخابی‌ها لذت بخش است
همیشه برد برابر استقلال و پرسپولیس آن هم در تهران لذت بخش است و لذت بخش تر این است که گل یا پاس گل بدهی. خدارا شکر می کنم که در بازی توانستم مثمر ثمر باشم، مهم این است که بردیم  و مردم خونگرم را شاد کردیم.

دیدگاه‌ها