کد خبر : 1651234 | 02 آذر 1398 ساعت 20:23 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

پالاس 1 - 2 لیورپول؛ تیم کلوپ قصد توقف ندارد

لیورپول در دیداری دشواری 1-2 پالاس را مغلوب کرد و روند پیروزی های این تیم ادامه یافت.

پالاس 1 - 2 لیورپول؛ تیم کلوپ قصد توقف ندارد


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری که مانند همیشه بازی نکرد و پالاس فرصت های خوبی را روی دروازه این تیم خلق کرد، باز هم در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد تا صدرنشینی خود را تثبیت کرده و 37 امتیازی شود.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 12 و برای پالاس ایجاد شد، اما ضربه زمینی میلنوویچ با عکس العمل آلیسون همراه بود و خطر از دروازه لیورپول رفع شد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی، پالاس تا آستانه زدن گل اول پیش رفت و بدشانس بود که ضربه سر گری کیهیل به دیرک دروازه آلیسون برخورد کرد.

 

در اواسط نیمه اول و روی کرنر لیورپولی ها، فن دایک روی توپ اثر گذاشت و در ادامه روبرتو فیرمینو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد که نتوانست از آن استفاده کند و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 42 پالاس توسط تامکینز در دهانه دروازه به گل رسید، اما این گل مردود اعلام شد تا نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل دو تیم به اتمام برسد.

 

در همان ابتدای نیمه دوم لیورپول تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما پاس زیبای هندرسون و ضربه زمینی سادیو مانه از کنار دروازه پالاس به بیرون رفت.

 

 

1453267

 

اما در دقیقه 49 لیورپول به گل اول دست یافت. روی پاس اندی رابرتسون و تاثیرگذاری فیرمینو، سادیو مانه در محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد و ضربه چکشی او بعد از برخورد به دیرک وارد دروازه پالاس شد.

 

پالاس خیلی زود در صدد جبران برآمد و می توانست در دقیقه 53 به گل تساوی دست یابد، اما ضربه محکم تاوسند از گوشه محوطه با مهار تماشایی آلیسون همراه شد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال کرنر از سمت چپ، لوورن در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت شد اما توپ از مقابل سر این مدافع کروات گذشت. در دقیقه 67 و با همکاری رابرتسون و فیرمینو، ستاره برزیلی صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او با مهار زیبای گایتا همراه بود.

 

در دقیقه 79 پالاس باز هم فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه آکروباتیک کریستن بنتکه با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 81 پالاس بالاخره به گل رسید. روی پاس تاوسند ویلفرد زاها در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی و دقیق در نهایت موفق شد آلیسون را مغلوب کرده و گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1453266

 

 

اما لیورپول در دقیقه 84 موفق به زدن گل دوم شد. در شلوغی مقابل دروازه، روبرتو فیرمینو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

در دقیقه 91 زاها صاحب بهترین بخت برای زدن گل تساوی پالاس شد، اما ضربه او با بی دقتی از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها