کد خبر : 1651261 | 02 آذر 1398 ساعت 22:17 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین استفاده از تکنولوژی جدید برای سرخ ها

وی‌ای‌آر برای ادامه بردهای لیورپول (عکس)

کرسیتال پالاس در جدال برابر لیورپول به گل اول دست یافت که این گل توسط وی ای آر مردود اعلام شد.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  باز هم تکنولوژی جدید داوری به داد لیورپول رسید تا این تیم مقتدرانه و بدون رقیب به صدر جدول مسابقات لیگ جزیره تکیه بزند.

 

در دقیقه 43 این مسابقه کریستال پالاس از سمت چپ زمین کرنری را به محوطه جریمه ارسال کرد. واینالدوم که قصد داشت توپ را از تیر یک قطع کند، نتوانست این کار را به نحو احسن انجام دهد و توپ در ادامه به تامکین رسید و او توانست دروازه آلیسون را باز کند.

اما در ادامه این گل توسط داور مردود اعلام شد. وی ای آر به کمک لیورپول و یورگن کلوپ آمد. هنگام به ثمر رسیدن این گل آیو از کریستال پالاس بر روی لوورن خطا کرد و همین دلیلی بر عدم رسیدن شاگردان هاجسون به گل اول شد.

 

1453290

 

1453291

 

1453289

 

آخرین مرتبه لیورپول برابر منچسترسیتی از این تکنولوژی نهایت استفاده را برد. هنگام گل دوم لیورپول همه تصور می‌کردند که محمد صلاح هنگام گل دوم در آفساید قرار داشته است. اما پس از بازبینی صحنه گل مشخص شد که این ستاره مصری یک قدم عقب تر از مدافع سیتی قرار داشته و گل لیورپول سالم بوده است.

 

قرمزهای آنفیلد حالا با 37 امتیاز در صدر جدول لیگ جزیره قرار گرفته‌اند و قدم به قدم به فتح جام بعد از 30 سال نزدیک می‌شوند.

دیدگاه‌ها