کد خبر : 1651383 | 03 آذر 1398 ساعت 13:56 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

دومین تست ترسناک اسکوچیچ در آزادی

سرمربی کروات صنعت نفت آبادان بعد از شکست سنگین برابر استقلال حالا تیمش را برای بازی با دیگر تیم پرطرفدار تهران آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، قبل از بازی استقلال برابر صنعت نفت خیلی ها فکر می کردند آبی ها بعد از پیروزی رویایی برابر تراکتورسازی کار سختی برای پیروزی در این بازی در پیش دارند، چرا که دراگان اسکوچیچ تیم سختکوشی درست کرده که در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است.

 

با این حال صنعت نفت روی اشتباه ناصر سالاری در دقیقه 9 غافلگیر شد و بعد از آن بازی به دقیقه 30 نرسیده این تیم با نتیجه 4 بر صفر از آبی ها عقب بود. در نیمه دوم استقلال بار دیگر توسط میلیچ به گل رسید تا اسکوچیچ سنگین ترین شکست خود را از زمان حضور در ایران تجربه کند.

 

حالا اسکوچیچ 21 روز بعد از این بازی و با توجه به لغو بازی تیمش برابر سپاهان در اولین بازی بعد از شکست برابر استقلال باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود، بازی که برای سرمربی صنعت نفت یک جدال حیثیتی محسوب می شود.

 

 

اسکوچیچ و صنعت نفت درست مثل بازی با استقلال باید یک بار دیگر به استادیوم آزادی پای بگذارند، جایی که این بار سکوهای آن به رنگ قرمز است و البته برخلاف استقلال، باید با پرسپولیسی بازی کنند که بعد از سه فصل قهرمانی در لیگ برتر این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند و شکست این تیم برابر نفت مسجدسلیمان وضعیت این تیم را تا حدی بحرانی کرده است.

 

برای اسکوچیچ که در سال های حضورش در فوتبال ایران نتایج قابل قبولی کسب کرده است، هیچ چیز مهمتر از پیرزوی برابر پرسپولیس نیست تا هم اعتبار از دست رفته خود را به دست بیاورد و هم تیمش را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی برساند.

 

دیدگاه‌ها