کد خبر : 1651421 | 03 آذر 1398 ساعت 17:00 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ضربات ایستگاهی بلای جان بادران

لیگ یک/ صعود گل ریحان و نصرتی به صدر

گل ریحان با شکست بادران به صدر جدول مسابقات لیگ یک رسید.

لیگ یک/ صعود گل ریحان و نصرتی به صدر

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته سیزدهم مسابقات لیگ یک تیم گل ریحان البرز در بازی خارج از خانه برابر بادران قرار گرفت و با شکست 2-1 میزبان خود به صدر جدول مسابقات رسید.

 

این دیدار در ابتدا با برتری محسوس بادران آغاز شد و شاگردان فرهاد کاظمی خیلی زود و در دقیقه 20 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را کیوان امرایی تبدیل به گل کرد. در ادامه بادران باز هم می‌توانست به گل برسد که موقعیت‌های خطرناک این تیم از دست رفت و نیمه اول با برتری نارنجی پوشان پایان یافت.

 

با شروع نیمه دوم این مسابقه بیشتر در میانه میدان پیگیری شد و گل ریحان موقعیت‌های خطرناکی در ضد حمله و هم‌چنین ضربات ایستگاهی به دست آورد. در دقیقه 60 مسابقه از گوشه محوطه جریمه خطایی برای شاگردان نصرتی به دست آمد. بازیکنان این تیم توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کردند و سیدمحسن حسینی گل اول را به ثمر رساند نتیجه تساوی حاکم میدان شد. پنج دقیقه بعد نیز در موقعیتی مشابه باز هم ضربه ایستگاهی برای گل ریحان به دست آمد و این بار شاهین مجیدی با استفاده از اشتباه گلر بادران گل دوم را وارد دروازه کرد و در نهایت گل ریحان با نتیجه 2-1 حساس ترین برد هفته را به دست آورد.

 

شاگردان محمد نصرتی در گل ریحان با این برد 28 امتیازی شدند و به صدر جدول مسابقات رفتند. بادران نیز با 22 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها